Gå til innhold

Hvordan vite hvor fort man løper?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

ok, men klarer en slik sensor å si nøyaktig lengde du har løpt? Jeg lurer på hvor nøyaktig det er, kanskje kjøper en sånn til meg hvis det funker bra. Og hva er problemmet med det å kalibrere den riktig? Er ikke noe snø her, løper på asfalt men kunne også tenke meg å vite hvor mange km jeg løper totalt under en innebandy trening.

Lenke til kommentar
ok, men klarer en slik sensor å si nøyaktig lengde du har løpt? Jeg lurer på hvor nøyaktig det er, kanskje kjøper en sånn til meg hvis det funker bra. Og hva er problemmet med det å kalibrere den riktig? Er ikke noe snø her, løper på asfalt men kunne også tenke meg å vite hvor mange km jeg løper totalt under en innebandy trening.

8395565[/snapback]

 

Vel, en god GPS er utrolig nøyaktig ettersom distansen måles av satelitter, men virker selvsagt kun utendørs.

Lenke til kommentar
ok, men klarer en slik sensor å si nøyaktig lengde du har løpt? Jeg lurer på hvor nøyaktig det er, kanskje kjøper en sånn til meg hvis det funker bra. Og hva er problemmet med det å kalibrere den riktig? Er ikke noe snø her, løper på asfalt men kunne også tenke meg å vite hvor mange km jeg løper totalt under en innebandy trening.

8395565[/snapback]

Frequently asked questions regarding Polar S625X Running Computer

Q: How accurate is the S625X?

Generally the S625X is at minimum 97% accurate even without calibration. The

accuracy increases to 99% with calibration. In relative terms, this accuracy is as good or

better than the accuracy provided by GPS. Interestingly, this degree of accuracy is

generally far better than what is seen on running treadmills. Have you ever heard of a

runner complain that a treadmill was not accurate enough for their training purposes?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...