smetho Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Heisann folks. Tingen jeg sliter med et at bildet, særlig tekst på hvit bakgrunn, er veldig matt. Litt difust liksom. Som regel legger jeg ikke merke til det. Spill går fint. Det meste jeg driver med går faktisk fint, men der er helst liten tekst som er problemet. Strekene smelter sammen på en måte :smile: Må anstrenge øynene så mye for å faktisk klare å lese det (takk gud for Crtl+rullehjul i Opera). Lurte på om det var øynene det kunne være noe galt med, men har fått flere kommentarer på det samme så det er ikke problemet. Har prøvd å forandre på kontrast, brightness og det meste annet, men har ikke finnet noen løsning. Anyone? Noen innstillinger jeg bør prøve? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 I ledningen som går fra skjerm til skjermkortet mangler to av "tappene". Ser ikke ut som noe har knukket, men at de bare mangler. Ser derimot merker der de BURDE stå. Er altså 13 "tapper", men 15 hull. Kan dette ha noe i så med problemet mitt? Fikk tips om å sjekke dette av en som har hatt noe av det samme problemet. Har desverre ikke en annen ledning jeg kan teste med, men vil gjerne høre hva dere har å si om saken. Kan dette være feilen? PS. Blir en slags lovlig bump dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå