Jotun Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Noen som kan hjelpe meg med dette? Har Dell maskin som er i signaturen... Med driveren følger det med et kontrollpanel med en funksjon for overklokking av skjermkortet.... Legger ved et bilde av dette kontrollpanelet! I kontrollpanelet velger eg finne optimale innstillinger, dette gjør den og alt funker konge! Men d som viser seg er at fordetom eg trykker apply og lukker kontrollpanelet (eller har det oppe, samme ulla) så er skjermkortet klokket på standard innstilling uansett... Får heller ikke noe resultatforskjell i 3dmark 05 eller 06! Please anyone? Edit: det bildet viser tilstanden etter at "optimale innstillinger" er funnet overklokkingen.bmp Endret 5. februar 2007 av Jotun Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det virker som om Dell har sperret dette kortet for overklokking av en eller annen merkelig grunn. Har ikke testet noe mer selv, men det kan virkelig se sånn ut. Kan være det kan hackes litt i rivatuner for å få det til å fungerer Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Sjekk ut www.notebookforums.com og gå inn på dells 17"-tommers seksjon, finnes bios-oppdateringer som "åpner" skjermkortet og egne flash med høyere hastighet etc. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hvordan er garantien når du flasher hovedkortet eller skjermkortet med modifiserte bioser? Noen som vet hvordan Dell stiller seg til det? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hvordan er garantien når du flasher hovedkortet eller skjermkortet med modifiserte bioser? Noen som vet hvordan Dell stiller seg til det? 7884600[/snapback] Du fraskriver deg garantien og evt reklamasjon hvis modifiseringen din skader systemet på noen måte. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Stor fare for at skade kan skje? Har du prøvd dette selv Delavar? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Stor fare for at skade kan skje? Har du prøvd dette selv Delavar? 7885046[/snapback] Ikke prøvd det, men du kan jo f.eks få feil under flashing eller ødelegge skjermkortet. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Og da er det sannsynligvis en av mine kolleger som skal fikse TS sin maskin etterpå. Så hvis du skal gjøre dette her Jotun så gi beskjed hvis det går åt skogen.... Endret 9. februar 2007 av aspstein Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) TS....?? What?? Går d åt skogen så er det nok statens oljeselskap som må ta regninga er eg redd for! Er ikke min maskin før om 3 år! Har sine fordeler på visse området sjø! Spørs om det blir gjort noe med det enda! Har enda ikke opplevd at eg må fire så mye på grafikk etc i spill at det plager! Den har d tøft med Rainbow Siz - Vegas, men så har eg ikke prøvd å tyne den heller enda.... Endret 6. februar 2007 av Jotun Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) TS=trådstarter Og siden jeg sitter ca. 1 meter fra han som fikser de maskinene hos statens oljeselskap og jeg nå vet dette så kan du jo være du må betale regningen selv Endret 9. februar 2007 av aspstein Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Litt OT men kan ta en Kelso i søttitalls-showet: burned! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) TS=trådstarter Og siden jeg eller to andre fikser de maskinene hos statens oljeselskap og jeg nå vet dette så kan du jo være du må betale regningen selv 7887626[/snapback] hahahaha! Den e fine! Konge! Tunnell! Jobber du supporten til ItSkrittet? Eller where? Endret 7. februar 2007 av Jotun Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Hehe :!: ........... Endret 9. februar 2007 av aspstein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå