litenjente Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 jeg er en jente på 17 år som aldri har blitt tatt med i bakken! Nå er det endelig en som har fått overtalt meg til å prøve. men nå lurer jeg på: hva bør jeg prøve? snowblades, carving eller snowboard? det er de tingene jeg har tilgang til. jeg er ikke ute etter noe triksing i begynnelsen. først og fremst vil jeg ha noe som er morro og noe som er lett å lære.. er det noen som har noen forslag? hadde satt pris på det Lenke til kommentar
kalli Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Vanlig carving ski vil jeg tro er det letteste og begynne med, så det er nok det beste etter hva jeg tror... Snowblades er jo noe av samme teknikken, men siden skiene er mindre er det lettere og falle siden man ikke får så god støtte foran og bak på skiene... Så velg en av dem. Snowboard ble ihvertfall for vanskelig for meg, siden det ligger mer naturlig og stå rett fram... Uansett hva du velger så får du ha det morsomt og lykke til i bakken i hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå