arsi Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hei, kan dere gi meg gode forslag til skjermkort til rundt 1000-1200kr? Noe som drar de fleste spill, vil vare en grei periode i fremtiden og gir bra fps på spill som BF2142 og Counter strike source. har hørt at 7600 GS er et bra kort men det står at det ikke har noe HDR, hva enn det betyr, https://prisguiden.no/product.php?produc...44dc#userReview Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 7600GS er bra i den prisklassen, gå for det du. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 7600GS er bra i den prisklassen, gå for det du. 7880620[/snapback] Enig der. Kjøpte selv Club3D Geforce 7600 GS i høst og maskina mi ble som ny (AMD Barton 2.5). Kostet 850,- på ukens tilbud den gangen. Et av mine beste datakjøp ever (mest for pengene). Lenke til kommentar
arsi Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 ok, men hva er HDR forno, er det vikitg og har 7600 Gs den? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) HDR er en forkortelse for High Dynamic Range, en metode for å få mer realistiske lyssettinger. Og ja, 7600GS har funksjonene for å støtte dette fullt ut, selv om det kan belaste grafikkortet en del. Men det er ikke akkurat noe man ikke kunne klart seg uten selvfølgelig. (Med mindre man er veldig kresen i grafikkveien). Vet forøvrig ikke helt hva personen som skrev i innlegget i linken mente med at ingen HDR fulgte med. Endret 6. februar 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
arsi Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 lurer jeg også på... Kanskje han var bare tulling... jeg ser x1650 og x1600 kort med 512 mb ram, samtidig som det billigere... er det kortet bedre eller dårligere enn 7600 gs. har også lest at det hadde vært bedre om jeg kjøpte en bra geforce 6 heller enn en grei geforce 7.... ikke helt sikker på hva er den beste løsningen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå