Gå til innhold

Kva er gale her?

Anbefalte innlegg

Hei.

Eg har nett fått tak i eit brukt Gainward 6600gt som eg prøvde å klokke litt med med expertool frå Gainward.

Eg skrudde opp litt på minnet og gpu, og det såg ut til å virke heilt fint.

Så spelte eg BF-Vietnam nokre timar og slo av maskina etterpå.

Dagen etter slår eg på maskina og finn ut av "pointeren" den kvite pila på skjermen ikkje held tritt med bevegelsen på musa. Den heng etter og ser ut til å lagge noko heilt enormt. Eg prøvde maskina med eit gamalt gforce 4 kort og det virka fint.

Eg trur då at eg har øydelagt noko på Gainward kortet.

SPM. Korleis finne ut kva som ikkje fungerer. Let slikt seg reparere?

Takkar

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
50grader idle ikke ett problem? Hvis han har 50 grader på idle, hva tror du da han får når han putter litt load på det kortet? sånn kontra om han hadde f.eks. 35 grader idle...? :roll:

8172369[/snapback]

vis ett 6600gt har ca. 50 idle, så vil jeg tippe det har ca 65-70 load ergo ingen porblem.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Mitt 6600GT lå på 42 grader i windows. I spill alltid over 90 så ja det kan bli et problem. Kom også over 100 grader noen ganger

8212102[/snapback]

da er ditt gt kort mongo :p mitt er maks 70 og 50 idle

8246794[/snapback]

Tviler ikke. Overklokka det fra 500/900 til 590/1120 her om dagen :devil:. Nå sliter det litt, skjermen blir svart noen ganger, men det er det samme, siden jeg ikke bruker det mer og var instilt på å ta knekken på det. :grin:

Lenke til kommentar
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...