Gå til innhold

MSN og fjernhjelp.

Anbefalte innlegg

jeg lurer på, holder på med msn fortiden, også i dag skikket jeg litt på listen nedover. også fikk jeg se be om fjernhjelp. det er den fjernhjelpen jeg var litt interresert i da. jeg lurer på om man kan bruke denne fjernhjelpe uannsett hvilket opperativsystem man har eller må man ha et spesielt OS for å bruke den. kunne tenke meg å vite dette. dvs. at man kan hjelpe folk uannsett hvilket OS man har.

Håper på mange svar.

Håper at dere skjønte hva jeg skrev.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

For å bruke fjernhjelp i MSN må du kjøre Windows Xp. Det fungerer vel slik at f.eks en datakyndig kamerat / servicetekniker via internett kan overta kontrollen over Pcen din og gjøre sitt for å fikse evnt. problemer du måtte ha.

Du finner sikkert mer info på Google og Microsofts nettsider.

Litt info.

//sindre

[ Denne Melding var redigert av: sindres på 2002-12-02 21:01 ]

Lenke til kommentar

går det ikke hvis du kjører windows 98 og har den nyeste versjonen av msn messenger heller. isåfall så var det synd for jeg skulle ha hjulpet et par kompiser som har trøbbel med pc`en.

Linux Rules Go for it. :lol:

Harddisken=Seagate:lol:

[ Denne Melding var redigert av: wil på 2002-12-02 21:39 ]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Quote:

Den 2002-12-02 21:38, skrev wil:

går det ikke hvis du kjører windows 98 og har den nyeste versjonen av msn messenger heller. isåfall så var det synd for jeg skulle ha hjulpet et par kompiser som har trøbbel med pc`en.

Nei, da går det nok ikke... Du får heller ta beina på nakken, løpe bort og fikse problemet "for hånd." Så kan du ta igjen de tapte kaloriene med at de spanderer en Cola på deg; som takk for hjelpen :razz: .

//sindre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...