Gå til innhold

Bytte skole.Gunstig mtp karakterer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er du en flink elev trenger du ikke gå ned noe som helst.

Men selvfølgelig er det vanskeligere å kanskje konsentrere seg når man bor alene? Men hvis du er god, så trenger ikke dette å endre noe.

På den andre siden kan du komme fra et sted hvor lærerne er snille i forhold til der du flytter, da kan du gå ned litt. Det beste er vel å gjøre hva du vil, og tror er best for deg selv

Lenke til kommentar

Ville ikke tro at det har mye å si. Alle lærere har forskjellige læreteknikker...det varierer fra lærer til lærer og ikke skole til skole. Jeg må likevel påpeke at lærerne på en skole kan sette høyere krav på prestasjoner osv. utfra hva elevene der har som gjennomsnitt. Med andre ord: En skole som er kjent for å ha mange gode elever og høye karakterscore på prøver osv. vil kreve mer av deg enn du er vant til dersom den skolen du går på nå ikke krever så mye fordi elevene ligger rundt middels på gjennomsnittsbasis. Forklarte kanskje det litt utydelig...

Lenke til kommentar
Neida, skjønte det godt jeg :D Takk, jeg flytter sammen med en kompis som er veldig flittig på skolen så spørsmålet blir da bare om lærerne setter høyere krav, men jeg har elever i den nåværende klassa mi som har gått på samme skolen og de vet sikkert litt :p

7880489[/snapback]

Høres som en god plan. Moren din vil nok bare ikke at du skal dra, så hun prøver å skremme deg litt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...