Gå til innhold

Null niks lyd

Anbefalte innlegg

Jeg eier da en Hp Pavillion Dv6005ea, og den har fungert fint helt til en dag hvor jeg som vanligt hadde koblet til høytalere gjennom høyttaler inngangen, så når jeg dro ut ledningen så ville ikke dataens høytalere gi meg noen lyd som helst. Den kan ikke spille av systemlyder eller musikk eller noe som har med lyd å gjøre. Jeg prøvde å reinstallere drivere for å få det til å funke, men d vil ennå ikke funke..

Når jeg starter opp ett gammelt supermario spill som åpner seg i Ms-dos så får eg gamle systemlyder opp.. det er den eneste lyden jeg har fått..

Noen som vet hva jeg bør gjøre for å fikse lydproblemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Jeg eier da en Hp Pavillion Dv6005ea, og den har fungert fint helt til en dag hvor jeg som vanligt hadde koblet til høytalere gjennom høyttaler inngangen, så når jeg dro ut ledningen så ville ikke dataens høytalere gi meg noen lyd som helst. Den kan ikke spille av systemlyder eller musikk eller noe som har med lyd å gjøre. Jeg prøvde å reinstallere drivere for å få det til å funke, men d vil ennå ikke funke..

Når jeg starter opp ett gammelt supermario spill som åpner seg i Ms-dos så får eg gamle systemlyder opp.. det er den eneste lyden jeg har fått..

Noen som vet hva jeg bør gjøre for å fikse lydproblemet?

7880298[/snapback]

Har samme HP bærbar som deg. Plutselig en dag var lyden borte. Har lyd gjennom headsett. Har også reinstallert driverne men ingen lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...