MacBain Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg har vanligvis brukt AS5, men når jeg monterte vannkjøling på nb og sb chipsettet tenkte jeg at det var lurt å bruke en pasta som ikke ledet strøm. Noen som har tips til hvilken av disse jeg bør velge? Lenke til kommentar
tooler1990 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Dette er mye diskutert men Personelig er det Artic Céramique som de fleste overklokkerene og den er ikke like seig som A.S.5 Mvh Tooler1990. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det blir omtrent hipp som happ. Grunnen til at mange overklokkere bruker ceramique er at det er mye bedre under minusgrader. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det blir omtrent hipp som happ. Grunnen til at mange overklokkere bruker ceramique er at det er mye bedre under minusgrader. 7889892[/snapback] Nokon spesiell grunn til det? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Fordi den ikke blir til en solid klump, slik som AS5 blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå