oceana Skrevet 7. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2002 kan nesten se ut som om det er 8MB ja....det hadde jo unektelig vært veldig koselig...:smile: Gleder meg vannvittig, men er styggelig redd for at jeg ender opp med en mandags-modell, det pleier jeg å gjøre når jeg kjøper noe nytt...:sad: Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 29. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2002 FN-F5(to skjermer merket A) --> aner ikke jeg heller Kan det være når du bytter mellom LCD og CRT (Extern) skjerm? Lenke til kommentar
marken Skrevet 17. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2003 Akkurat nå er min Inspiron 4150 under produksjon i Irland. HERREGUD som jeg gleder meg!!!!!! Dessverre har jeg en litt vond magefølelse etter å ha lest at noen opplever diabolske ting med laptopen. Håper jeg får en modell som fungerer greit Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 17. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2003 Hehe.. Jeg har også bestillt en I4150.. Skulle ha komt nå, klokken er jo over 17:00... Jaja.. Den kommer nok i løpet av kvelden, helsiken så jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå