Becks69 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hei, Mener jeg har lest noe om at en kan oppdatere gratis fra XP media center til Windows vista. Tilfelle? Hvordan? Er det å anbefale? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Det gjelder for visse PC produsenter om du har kjøpt maskinen etter 26 oktober eller deomkring. Informasjon finner du på produsentens nettsider. Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Mja, men jeg mener jeg har lest at folk som hadde media center kun kunne betale frakt for dvd-en og dermed få vista gratis... Bare bløff? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Mja, men jeg mener jeg har lest at folk som hadde media center kun kunne betale frakt for dvd-en og dermed få vista gratis... Bare bløff? 7892650[/snapback] ikke bløff, har bestillt Vista Home Premium til 135kr (frakt) Vista er gratis... express upgrade heter det og du finner det på siden til de som har laget laptopen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå