Duffy85 Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg bare lurere på om det er noen vits å låse opp CPU'en? Jeg har et A7V333 hovedkort som klarer helt opp til 166 FSP(333Hhz) og DDR PC2700 minne. Er det noen vits å låse opp så jeg kan stille "Frequency Multiple" eller gir det samme effekt å bare skru opp FSP'en? Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg mente FSB og IKKE FSP... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Det er større sjanse for at du ødelegger andre komponenter hvis du klokker FSB'en. Lenke til kommentar
shebban Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 stiller du opp fsb`en så blir hele systemet overklollet. Men stiller du på multiplieren så overklokker du bare cpu`en. Det beste er en kombinasjon mellom litt på fsb og litt opp på multiplieren. Lenke til kommentar
NeX Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hmmm det beste for systemet er vel bare multiplieren, men for optimal ytelse må du nok bruke litt av hvert. correct me if i'm wrong. ::NeX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå