WangenPs3 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Dette minner meg om noe som i sin tid fulgte med på en demodisk til PlayStation ... 7880847[/snapback] Loaded? Uansett,spillet ser lite godt ut. 7881338[/snapback] Øy! Ikke kødd med Loaded. Til tross for sugen grafikk var dette spillet grisemoro! Spilte det om og om igjen emd en kamerat som hadde det:) Det var gameplay for alle penga det. BAck to topic: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Loaded hadde da glimrende grafikk det når det kom. Flotte lyseffekter og herlige våpen samt mye splatter Digget det eg da Og så Reloaded seff Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Husker loaded ja Men dette her så jo helt bånn ut.. Wii'en takler da mye mer enn dette tullet.. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Loaded var konge! [mimre] [/mimre] Men, altså: Ja, Wii kan mye bedre enn dette. Skulle ikke forundre meg om PSP kan bedre heller... Vi får se hva tiden bringer, jeg spår hvertfall en lys fremtid! Gidder ikke å bry meg no særlig om disse dårlige multiplattform spillene , venter heller på de som er Wii eksklusive. Edit. Og om alt går til helvete (noe det ikke gjør) så har jeg hvert fall en hel haug med Virtual Console spill å drukne sorgene mine i. Endret 12. februar 2007 av Appleseed Lenke til kommentar
Döden Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det var ikke direkte vakkert, nei. Slik går det når man porter spill fra PSP til Wii. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå