Gå til innhold

Nye bilder av Alien Syndrome, Wii


Enduro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kun til Wii og PSP visstnok.

 

Jepp, for da slipper de å endre på grafikken.

 

Håper folk ser sarkasmen.

7880219[/snapback]

 

Legg dette spillet på is for helvete :mad:

 

Jeg kjøper ikke slike spill for 600kr, jeg kjøper slike spill på Virtual Console.

Se på de teksturene, utviklerne skulle vært hengt ut i gapestokk.

Selv PSP bærer stor skam av noe slikt.

 

:nei::nei::nei:

Lenke til kommentar

Vel, det værste er vel ikke at spillets grafikk suger værre en alle Antonovs AN 225's jetmotorer satt på fult, men at folk garantert kommer til å bruke disse bildene som "bevis" på Wii's "elendige" grafikk.

 

Spillet ser ikke ut nei, og utviklerne skulle være sparket fra industrien, med en hvettes stor jernstøvel, for overhode tenke på å gi ut noe slikt.

 

Jeg skal være så glad når dette porting helvette er over, for det er noe forbanna piss.

Lenke til kommentar

Ser ut til at det blir en trend dette med å gi ut samme spillet på PSP og Wii. Vi ser det også med Prince of Persia: Rival Swords som også kommer til PSP (her er forhåpentligvis Wii-konverteringen basert på Xbox-versjonen). Andre eksempler er Baja Mania, Godzilla: Unleashed og Mercury Meltdown. Dette slår jo ikke uventet dårlig ut for Wii rent grafikkmessig.

 

Bear^: Sparket fra industrien? Vel, ikke alle er like store grafikkhorer som deg. Spillet kan faktisk bli bra for alt vi vet. Totally Games er ikke amatører. Folka har tidligere stått bak spill som Tie Fighter og X-Wing og det er en remake av dette 20 år gamle arcadespillet.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Dette er i alle fall ikke PSP bilder for den er jo widescreen.

7880955[/snapback]

 

Dette handler ikke om PSP eller Wii :nei: , dette handler om lathet, griskhet og ondskap i bransjen som må slås ned på. Slike utviklere spammer ut slik crap til alle konsoller, det må du bare forstå. Uansett hvilket konsoll du kjøper, blir det gitt ut slikt. Det verste er jo at det ofte er fire-fem utviklere som lager de 50 dårligste til hver plattform. Blir artig når den samme utvikleren gir ut slikt til PS3 (noe som faktisk er planlagt), og Blue-Ray platen får bryne seg på å vise dette i høy oppløsning, det er da man virkelig blir kvalm :sick:

Gjengangskriminelle altså :mad:

Lenke til kommentar
Dette er i alle fall ikke PSP bilder for den er jo widescreen.

7880955[/snapback]

 

Dette handler ikke om PSP eller Wii :nei: , dette handler om lathet, griskhet og ondskap i bransjen som må slås ned på. Slike utviklere spammer ut slik crap til alle konsoller, det må du bare forstå. Uansett hvilket konsoll du kjøper, blir det gitt ut slikt.

7881179[/snapback]

 

Men dette er jo eneste muligheten for multiplattform utviklere. Å porte spill som er laget for 360/PS3 til Wii er jo ikke mulig da hardware forskjellen er for stor.

 

De portene Wii kommer til å få blir fra PSP eller PS2 versjoner mest sannynlig.

Lenke til kommentar
Dette er i alle fall ikke PSP bilder for den er jo widescreen.

7880955[/snapback]

 

Dette handler ikke om PSP eller Wii :nei: , dette handler om lathet, griskhet og ondskap i bransjen som må slås ned på. Slike utviklere spammer ut slik crap til alle konsoller, det må du bare forstå. Uansett hvilket konsoll du kjøper, blir det gitt ut slikt.

7881179[/snapback]

 

Men dette er jo eneste muligheten for multiplattform utviklere. Å porte spill som er laget for 360/PS3 til Wii er jo ikke mulig da hardware forskjellen er for stor.

 

De portene Wii kommer til å få blir fra PSP eller PS2 versjoner mest sannynlig.

7881347[/snapback]

 

Slike utviklere gir ut spill med slik grafikk til PS3, PC og 360 også, de bryr seg rett og slett ikke om hva de kunne ha gjort, selv om muligheten er der. Dette er bare et dårlig forsøk på å tjene penger. Noe de forhåpentligvis ikke gjør :!:

 

PS3 og Xbox 360 spill (de av spillene som bruker kraft Wii ikke har til annet enn bare å kjøre et HD bilde), kan "portes" til Wii ved at feks. Unreal 3 ikke kjører på det den maksimalt kunne ha gjort (selfølgelig har dette konsekvenser for grafikken, men feks. utviklere som Capcom klarer ofte å få ting så fint at ikke gir noen stor negativ forskjell + nye kontrollere). Mindre krevende spill kan selfølgelig portes så og si direkte. Uansett vil jeg helst se mest mulig eksklusiver til de tre konsollene, da slipper jeg å få en kvalm følelse i magen når jeg i mars punger ut 6000kr for en PS3 (en "faen, dette var bortkastede penger, jeg finner jo nesten det samme på min 360 følelse"). Dette slipper jeg jo forhåpentligvis til Wii, fordi den er så anerledes.

 

Det mest komiske ville jo være hvis Wii knuser all motstand, og utviklerene begynte å porte Wii-spill til 360 og PS3 :!: . Er jo faktisk ikke umulig. Men uansett, jeg får snart alle tre, så jeg håper egentlig at både Wii, PS3 og 360 selger som varmt hvetebrød, da blir det flere gode spill på meg.

Lenke til kommentar

Apropos porter, her er svaret jeg fikk da jeg stillte følgende spørsmål til spillanmelder i VG "Rune Fjeld Olsen":

 

(skulle bare se om jeg fikk svar :p )

 

Hei!

 

Siden marskinvaren i Xbox 360 og PS3 er langt graftigere enn Wii, tror du vi vil se en kultur hvor få spillutviklere tørr å satse på eksklusive spill for Wii, og man får en hel del elendige porter fra PS2 og til og med PSP? Har allerede sett noen spill som er annonsert til kun PSP og Wii som "Alien Syndrome"

 

Tror du dette vil bli Wiis sjebene?

 

Hei!

 

Nja, du vil nok se noen porter i den gaten, men jeg håper og tror det vil komme nok spill laget spesifikkt for Wii til at det er de som vil dominere.

 

Rune

 

Vi får håpe at han har rett :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...