Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg har en del IDE 3,5" harddisker som jeg gjerne skulle hente dataen fra. Jeg har ikke flere IDE slotter på pc en så jeg skulle gjerne funnet en billigst mulig måte få gjort om de harddiskene så jeg kan koble de inn i USB eller Firewire port. Jeg skal bare ha de dataene fra diskene 1 gang så helst en billig løsning. Jeg har sett ett sted et liten dingst du putter pa disken som git in USB kontakt til disken, men jeg husker ikke hvor jeg sa det hen. Er det noen som hvet hvor jeg kan finne noe slikt eller en annen måte jeg kan oppnå det jeg prøver på billigst mulig? Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 De finnes f.eks på komplett.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Er det de tomme eksterne kabinettene du sikter til? eller noe annet? Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jo f.eks.. Ellers finnes jo sånne og Disse er fra qxl.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå