rstange Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Finnes det noen norske profersjonelle lakkerere? Jeg har en 15" powerbook jeg ønsker å modde litt på, om mulig få lakkert ett stilig mønster/bilde på lokket. Noe som står litt i stil til applet som er der. For de av dere som har sett/følger med på American Chopper på discovery så er dere med på hva jeg tenker. Altså en lakkeringsjobb i stil med hva de får til der. Evt. om dette blir for kostbart, eller det ikke finnes noen i det hele tatt som kan gjøre en slik jobb. Hvor kan jeg hendvende meg for å få gjort en skikkelig lakkeringsjobb til en billig penge? -Takk Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hva med en tagger? Evt stikk til nærmeste MC-klubb eller MC-sjappe (og da mener jeg ikke skutersjappa ) og spør. De vet helt sikkert noen som gjør sånt. -C- Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ja, det finnes vel flere som holder på med dette. Husker det var en som lagde en maskin han kalte "Hentai-cube" og han skulle egentlig få en til å lakke den. Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) se på forskjellige RC forum... En del som lakkerer biler og annet. Han her er vel god nok.. Og var ikke alt for dyr heller... Poster en link med et STOORT bilde. EDIT... for stort..følg linken HER Endret 8. februar 2007 av DeathByDigital Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå