Inc Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Har adsl fra tele2 og i det siste har den vært veldig ustabil. Kan plutselig mistet kontakten og like snart som den gikk kommer den tilbake. Jeg har ikke forandret i oppsettet mitt og jeg aner ikke hva som er galt. Finnes det noe diagnose verktøy som kan startes opp og la gå i bakgrunnen for feilsøking? Har ikke hørt om noe galt fra tele2 sin side. Endret 5. februar 2007 av regga Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ta det opp med kundeservicen til tele2, er alltid mye tull etter en slik hastighets opgradering Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Viss linja de er ustabil kan det være ett kort i sentralen som er skadet... slik det var til oss... men uansett så får de alltid riktig på feilsøk.. har opplevd det samme og datt ofte ut når jeg satt og spilte bf1942... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Epost til tele2 er sendt. Dog de mente feilen var hos meg Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Epost til tele2 er sendt. Dog de mente feilen var hos meg 7882343[/snapback] Det får du nok høre... detter linja ut om du ikke bruker dc/torrent? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå