Gå til innhold

kjøpe Dell XPS nå eller vente?

rbuljo

Anbefalte innlegg

siste frist ang bestillingen av min dell xps kommer rundt hjørnet og så melder tankene seg, så kommer spørsmålet...

bør man vente? er teknologien i xps`en "gammel" og noe nytt er rett rundt hjørnet? hva mener dere?

modellen som er prat om er med 7950gtx kortet og 2.16ghz..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mye skal du gi for tingen da, og hva er resten av spesifikasjonene?

Billigste XPS710-systemet jeg finner på dell.no koster i overkant av 15k. For de pengene får du nok noe ganske mye bedre og mer oppgraderingsvillig fra en annen nettbutikk. Burde ihvertfall få 8800-serien i en så dyr PC...

Edit: Sorry! Så ikke at det lå under laptop-forumet. :blush:

Endret av Hugo_Hardnuts
Lenke til kommentar
Hvor mye skal du gi for tingen da, og hva er resten av spesifikasjonene?

Billigste XPS710-systemet jeg finner på dell.no koster i overkant av 15k. For de pengene får du nok noe ganske mye bedre og mer oppgraderingsvillig fra en annen nettbutikk. Burde ihvertfall få 8800-serien i en så dyr PC...

7879878[/snapback]

Jaha? Kan du værsåsnill å komme med en link eller to med forslag?

Lenke til kommentar

finnes vel intet 8800 kort enda, men når er det ca i rute? tenker fælt på directx10, er 7950 kortet klart for det?

totalen kommer på 20k, da er det 7950gtx, 7200rpm 100gb, t7600 2.16ghz C2D, 17" skjerm er must og ryggsekk.

pc`en skal være en desktop replacement da jeg liker å ha valget å kunne ta den med meg. og skulle kunne hanske med de mest krevende spillene pdd og forhåpentligvis noen år til..

edit: er en laptop siden den er under bærbare datamaskiner forumet. :)

Endret av RmB
Lenke til kommentar
hvordan vet vi om det er en laptop eller stasjonær xps?

7880234[/snapback]

Hvem spør etter en stasjonær XPS i bærbar-forumet?

7950 støtter ikke DX10 i hardware. Go 8800 er vel antydet til 3. kvartal om jeg ikke husker feil.

Endret av ventle
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja mener også også og ha hørt at 8800 kommer 3 kvartal til bærbar, muligens 4. Hugo_Hardnuts tenker nok på den stasjonære XPS710 som har Geforce GO 8800. Han sier tross alt 710 og ikke 1710.

Jeg har selv nettopp kjøpt meg en Dell XPS 1710. Lurte på om jeg skulle vente i håp om det kom noe nytt spesielt senere, men gadd ikke. Jeg betalte 31.2k for min, men den har alt det beste, inkludert Blu-ray spiller, trådløst n-draft kort som har nettopp kommet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...