DV2000 Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Har en eldre PC (P200/128, 4gb HD ,CD,Win Me) som oppfører seg rart for tiden. Fungerer bra i perioder, men plutselig forsvinner skjermbildet samtidig som HD spinner ned. HD er rimelig ny. Varer et lite sekund, så er den tilbake, men det hele gjentar seg gjerne etter noen sekunder. Jeg får kontakt med GUI mellom hver utkobling, men etterhvert blir den ustabil og låser seg. Har hatt inntil 4 HD/CD idenne tidligere uten problemer. Bør jeg skifte strømforsyningen? Tror det er en 235W som står i. Lenke til kommentar
DV2000 Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Skiftet strømforsning. Har virket OK siden. Til orientering. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Fantastisk bra! Post 1: 20 Dec 2001 Post 2: 13 May 2003 Bra du holder oss orientert. Jeg har lenge lurt på hvordan det gikk med dette problemet. Endelig kan jeg sove igjen om natten uten å ligge grubblende på dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå