Gå til innhold

Et hyggelig plaster på såret: Komplett


Anbefalte innlegg

Etter andregangs purring og ca 30 dagers venting fikk jeg i helgen beskjed om at ny vannpumpe skulle sendes i dag. Det ER for lang tid og litt furten spurte jeg (pent) om å få med en meter slanger også.

I dag kom meldingen om at pumpe er i posten sammen med to meter slanger.

:)

Flott komplett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mitt gamle hovedkort tok faktisk fyr, og jeg sendte inn til komplett, sammen med Audigy kortet som hadde tatt det meste av varmen, fikk tilbake et Audigy 2 ZS istedet, enda lydkortet var kjoept paa en annen butikk (hovedkortet var kjoept hos dem da, saa det var jo halvveis aa forvente)

men fikk ikke med drivercd (noe som krevdes i sin tid for aa faa brukt alle funksjonaliteter) spurte da om jeg kunne faa tilsendt en driver cd, men fikk til Audigy 2 (ikke ZS) litt irritert, men fant en torrent med ZS driverene saa det loeste seg, men alt i alt en meget hyggelig opplevelse (med tanke paa omstendighetene)

Lenke til kommentar
Ikke for å klage, men det skulle bare mangle! Du har purret to ganger og ventet 30 dager!

7880564[/snapback]

 

Nei, du har sånn sett helt rett. Til deres forsvar hadde de, ikke overraskende, en veldig backlog av retursaker etter jul så det må nok ta noe av skylden, selv om jeg som kunde selvsagt vil mene at de må benne etter behov og ikke minst kjennte press-perioder.

Når jeg likevel la ut meldingen var det fordi jeg var på nippet til å legge inn en sur melding om treg oppfølging. Det ble det jo ikke. Når jeg purret 2. gang fikk jeg svar rett etterpå, i helgen, og når jeg Søndag kveld spurte om slange fikk de det med pakken som var klar tidlig mandag. Jeg hadde halvt regnet med at den mailen ikke ville bli lest før pakke med pumpe var sendt.

Så når noe skjedde så gikk det raskt og noen passet nøye på å få med de ekstra slangene. Så det var like mye at de rakk å få med slangene, som at jeg faktisk fikk dem, som imponerte og gledet meg.

Lenke til kommentar
De fleste butikker er ganske fornuftige hvis kjøper opptrer på en hyggelig og saklig måte.

 

Så det lønner seg i fleste tilfeller å  bite seg i tunga og være høflig.

7880626[/snapback]

 

Nåja, det er nok av de som ser muligheten til å overkjøre kunder som er litt forsiktige og ikke kjenner sine rettigheter. Det kan være ganske fornøeylig å starte sånn helt beskjedent for så å fyre av når de tror de har med en "vanlig" "uvitende" kunde å gjøre og løyet seg inn i et hjørne. En slik fremgangsmåte kan ofte gi en god pekepinn om hva slags service butikken egentlig gir.

Lenke til kommentar
De fleste butikker er ganske fornuftige hvis kjøper opptrer på en hyggelig og saklig måte.

 

Så det lønner seg i fleste tilfeller å  bite seg i tunga og være høflig.

7880626[/snapback]

 

Nåja, det er nok av de som ser muligheten til å overkjøre kunder som er litt forsiktige og ikke kjenner sine rettigheter. Det kan være ganske fornøeylig å starte sånn helt beskjedent for så å fyre av når de tror de har med en "vanlig" "uvitende" kunde å gjøre og løyet seg inn i et hjørne. En slik fremgangsmåte kan ofte gi en god pekepinn om hva slags service butikken egentlig gir.

7882858[/snapback]

 

 

Er også enig med deg der.

Lenke til kommentar

Det beste er å være hyggelig men bestemt. Du trenger ikke starte utvekslingen av mail med å fortelle hvor jævlig du syns ting er.. det sitter tross alt mennesker i den andre enden som skal lese mailen også. Du kommer mye lengere hvis du klarer å være høfflig og forklarer situasjonen på en fornuftig og saklig måte. Da er et mye hyggeligere for den i andre enden å lese mailen, og de får mye mer lyst til å hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...