Dr_VingTor Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Som tittelen sier; jeg trenger en CS8416 http://www.cirrus.com/en/products/pro/detail/P1005.html , har prøvd "request sample" men får ikke noe svar. Har ikke klart å finne den på noen av web butikkene jeg her sett på. Har kjøpt en CS8414 i tilfelle jeg ikke får tak i cs8416, men cs8416 har flere innganger, som er noe jeg trenger... evig takknemlig om noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Mange produsenter vil nekte å sende sample hvis det benyttes en epostadresse fra feks hotmail, gmail, yahoo osv. Man bør også gi inntrykk av at man er en bedrift som skal masseprodusere... Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Det ser ut til at de har den hos Digikey. Side 600 i katalogen. Geir A. Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 takker da får jeg laga ting slik jeg vil ha det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå