Hjelper'n Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Er det ikkje på tide med litt forandring på overklokking.no's sider? synest iallefall at siden kunne ha fyllt ut hele siden, hva med å bruke frames.. ellers synest jeg at innholdet er bra.. men det er liksom noe med utseende.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Sist jeg hørte noe, så holdt Yummy på med "oppfriskningen". Og kjenner jeg Yummy rett ifra Usenet, så blir det absolutt ikke en frames-side :wink: Lenke til kommentar
shebban Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Amatører bruker frames! Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Borre har 100 % rett! :smile: Design er på vei, men det skal _tid_ til. Det har jeg ikke akkurat for mye av... Vi får se - det skjer i alle fall noen små endringer over nyttår, og vi arbeider med design allerede. Om noen har forslag, er det bare å sende inn. De honoreres ikke med annet enn en hjertelig takk, og fornøyelsen av å se _sin_ idé på norges beste overklokkingsside (noen som er uenige? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå