CFD Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det er ikke så vondt.. Man kutter rett og slett endel av blodtilførselen. Har brukt samme teknikken selv ,men da i selve akten.. Skulle bytte posisjon og da klemte jeg for harde livet... Noen ganger så blir man overtent og da er det greit å strupe litt ,men er for man tent så fungerer ingenting i det hele tatt.. huff.. dere jenter har det enkelt.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 huff.. dere jenter har det enkelt.. 7890602[/snapback] Nja, de blir slitne de også Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jada.. Ikke noe å si på det ,men jeg føler at det alltid er slik at mannfolket må gjøre mesteparten av jobben.. Men det er jo ikke noe galt , er jo bare å se på det som en skikkelig treningsøkt Men jeg tenkte primært på at de ikke har en penis de skal ha kontroll over.. Det kom ut litt på feil måte ,men dere forstår Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kommer jo mye ann på dama. Finnes jo jenter som er veldig aktive og deltar like mye. Det gjør sexen 10 ganger bedre. De kan jo alltids hoppe oppå deg en tur Da er det ikke like lett å komme eller, synes jeg. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Orka ikke å lese mellom alt dette men dette skal funke da det faktisk kommer fra en expert på TV Sier bare det samme som han sa ! Få stå og ta noe litt tungt noe å heng over eks. et kjøkkenhånkle og ta stanga opp og ned ved hjelp av musklene gjør du dette i 5-10min hver dag en stund så kommer du senere ! Skal funke ganske fett ! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Varmt vann forsinker sædavgang. Sex i dusjen/badekaret? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Varmt vann forsinker sædavgang. Sex i dusjen/badekaret? 7891320[/snapback] Blir jo litt slitsomt å bare ha sex i dusjen da? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hva med å trene litt på det da, at man ikke skal komme for tidlig? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Alternativet kan jo være å bruke Cock ring.. I tillegg til å holde på ereksjonen lengre så gjør den slik at du mister litt følelse, dermed holder du deg lenger... Men at du ikke skal ha den på mer enn 30 min.. 7880835[/snapback] Det der var rett og slett ikke morsomt en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå