-imen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hei! Mobiltelefonen min var på reperasjon for 3 uker siden, klarte å få lypsyl inn mikrofonen man snakker inn i (ikke spør hvordan....) fikk den tilbake fra repreasjon og alt fungerte bra igjen. Men kamerasøkeren var svart, men etter jeg tok en software update da jeg kom hjem så fungerte kamera igjen Problemet var da at da jeg skulle ta bilder så var kamerasøkeren bare svart og det bildene også forsåvidt Så etter 3 dager hørte ikke folk hva jeg hørte på grunn av mikrofonen igjen så ble den sendt inn igjen på rep. Fått den tilbake idag og alt fungerer fint igjen, med unntak av kamersøkeren igjen! Fremdeles svart, har prøvd å kjøre en software update men det fungerte ikke. Tror kanskje fordi den ikke hadde noe nye software til å oppdatere med selv om jeg prøvde å legge inn den nye igjen. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre?? Orker ikke å sende på reperasjon igjen... Har hatt mobilen 5 uker nå og 2 av de har vært på reperasjon og er litt lei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå