Gå til innhold

Half-Life: HL2 mods - Forslag til gode mods?


maskot

Anbefalte innlegg

Eg har litt lyst å prøve mods, har lasta ned ein del. Men lure på om folk veit om mods til HL2 som eg burde ha prøvd? Har prøvd Garry's mod som var veldig kul, og SourceForts, så var jo og Pirates Vikings and Knights II morsomt. Det er vel dei eg har no å anbefale :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dystopia - Et herlig spill. Kommer snart ny beta med 8 (!) nye maps og en svær changelog (kilde).

Goldeneye Source - Remake av Goldeneye spillet. Foreløpig i beta, med et par multiplayer maps.

Eternal Silece - Mod med stort potensiale. Science ficiton/space combat

Insect Infestation - En godt utført mod, der maur sloss mot andre insekter. Minner litt om Natural Selection

The Battle Grounds 2 - Morsom mod, dog litt vel buggete fortsatt.

Obsidia Conflict - Co-op mod. Ikke testet, så vet ikke mer om den.

Syngergy mod - Litt morsom mod, verd å prøve.

The Hidden - Source - Morsom mod der soldater jakter på usynlige menn.

Empires - FPS/RTS spill. Testa det litt, sikkert gøy for folk som liker sånt:)

Day Of Defeat Source - Utrolig morsom mod, men koster mer enn det er verd (min mening, ikke flame!:p)

Rock 24 - Singleplayer mod jeg plutselig fant. Ikke testa, men skal definitivt gjøre det!

 

Kommer ikke på flere mods for øyeblikket jeg har testet, kan oppdatere om jeg kommer på no:)

Endret av Mow
Lenke til kommentar

For det første, fins det utrolig mange modder til nesten alle spill på www.moddb.com

 

For det andre så anbefaler jeg på det sterkeste:

 

Pirates, vikings & Knights (www.pvkii.com)

 

og den kommende

 

Black mesa source <- Half life 1 på nytt, bare med uuutrolig grafikk. Overgår alle andre modder, både i grafikk, props, arkitektur, spillbarhet (HELT SIKKERT!) NPC, musikk osv osv osv.

 

www.blackmesasource.com

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Rock 24 - Singleplayer mod jeg plutselig fant. Ikke testa, men skal definitivt gjøre det!

7881777[/snapback]

jeg prøvde å få til rock 24 for noen dager siden men det ble bare error å feil samme hva jeg prøvde på... (laste ned fra annet sted, installere, restarte osv)

Er det noen som har fått det til å fungere.? ser jo bra ut....

Lenke til kommentar
Rock 24 - Singleplayer mod jeg plutselig fant. Ikke testa, men skal definitivt gjøre det!

7881777[/snapback]

jeg prøvde å få til rock 24 for noen dager siden men det ble bare error å feil samme hva jeg prøvde på... (laste ned fra annet sted, installere, restarte osv)

Er det noen som har fått det til å fungere.? ser jo bra ut....

8139604[/snapback]

 

rock24 er en veldig gjennomført mod, med god arkitektur, gode map løsninger, npc scripting og puzzles. De har til og med fått ordnet egne stemmer og lip sync til forskjellige karakterer. Til tross for dette, syntes jeg ikke dette passet for meg. Er personlig ikke veldig glad i fengselsbrett og mørke combine korridorer. For de som liker det, verdt en titt :)

 

Forresten burde dere også sjekke ut Nightfall (som kommer soon får vi håpe). Ser utrolig lovende ut.

Endret av DjLarsa
Lenke til kommentar

La akkurat merke til at Metastasis ikke er nevnt.!

MINERVA - Metastasis 1 & 2

 

Det er den beste modden jeg har spillt til til Half-Life 2 (må ha HL2 installert).

Det er som å spille Half-Life 2 8uten at det har noe med HL2 å gjøre), flott visuelt og ganske god historie, å skremmende av og til, musikken setter perfekt stemning..!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
mm_3.jpg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...