Straffa Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Nye bilder. Wow. Liker ikke rpg selv så dette styrer jeg unna. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7888162[/snapback] Dette så bra ut Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Heilt utruleg faktisk. Skulle gjerne sett dei "in motion" Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Så veldig bra ut det der=) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Flotte bilder. Altho det nok ikke er utelukkende positivt med god grafikk. Heftig grafikk gjør at man kan ha mindre av det samtidig på skjermen. Jeg foretrekker mer content fremfor cutting edge grafikk. Dog har jeg liten tvil på at BioWare kommer til å levere et helvetes bra rollespill uansett Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg kommer til å få dårlig råd fremover, kommer jo så mange bra spill jo Crackdown om 3 ukers tid, så er det dette, så er det Assassins Creed, deretter Forza 2, og senere så er det Halo 3 og kanskje GTA IV... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 When it's done... Men, dei[bioWare] håpar på Q1 release. 7888260[/snapback] begynner å tvile litt på Q1, Mars er jo siste måned i Q1.. Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg kommer til å få dårlig råd fremover, kommer jo så mange bra spill jo Crackdown om 3 ukers tid, så er det dette, så er det Assassins Creed, deretter Forza 2, og senere så er det Halo 3 og kanskje GTA IV... 7888527[/snapback] off-topic: Bare for å være litt pirkete, så burde Assassins Creed vært lenger bak. Det kommer ikke før i høst, og forza 2 kommer i mai... on-topic: Ser ut som en veldig spennende tittel dette her, den havner nok i spill samlingen min også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå