Straffa Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Mass Effect: The Quarians - Galactic Nomads A nomadic race of humanoid aliens, the quarians are generally shorter and of slighter build than humans. They dress in a scavanged assortment of materials, hiding their faces behind visors, goggles, or breathing masks. Some believe the quarians are cybernetic, a blend of machine and biology that can survive for a time in the cold vacuum of space. Others believe the quarians are simply so used to living on their substandard, makeshift ships that they never remove their survival suits. Quarian "Now the quarians wander the galaxy in a flotilla of salvaged ships...." Three hundred years ago the quarians created the geth, a species of rudimentary AIs, to serve as an efficient source of manual labor. But the geth rebelled against their quarian masters and drove them into exile. Now the quarians wander the galaxy in a flotilla of salvaged ships, secondhand vessels, and recycled technology. Other species tend to look down on the quarians, seeing them as scavengers and condemning them for unleashing a dangerous synthetic life form on the rest of the galaxy. Mass Effect: Saren Spectre Dossier Entry: Saren Arterius (Species: Turian) Agent Saren's service records were recently updated with additional background information. This data is currently being stored externally until full integration with Citadel records can be completed. Access to this information is currently restricted to Citadel Council members and C-Sec operatives. Endret 5. februar 2007 av avanore Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Å som jeg gleder meg til dette spillet ! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Off... Dette spillet blir så utruleg bra! Eg er rådlaus... Korleis skal eg få tida til å gå fortare?! :-/ Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ja, dette spillet skal has.. no matter what! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Bare de ikke selger spillet til 6000 så skal jeg også kjøpe det på dagen Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Nei, det er sant... 5999,- får være en øvre grense.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Sweet mother of jesus så jeg gleder meg til dette spillet. Ikke nok med at det ser helt utrolig lekkert ut, det ser ut til å ha superfett gameplay og, og mye av det Mistenker at jeg kan komme til å bruke mye tid på dette Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Spennede titel dette, er 99,9% sikker på at jeg ligger inn en preorder Noen som har hørt om det blir gitt ut på flere dvder, noe ala blue dragon? Spillet virker veldig stort, så det blir spennde å se hvordan de løser det Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Blir bra å fortsette med dette spillet når jeg er ferdig med Oblivion Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Spennede titel dette, er 99,9% sikker på at jeg ligger inn en preorder Noen som har hørt om det blir gitt ut på flere dvder, noe ala blue dragon? Spillet virker veldig stort, så det blir spennde å se hvordan de løser det 7881552[/snapback] Det er nesten så eg håpar det kjem på fleire DVDar - slik at eg får ei slags bekreftelse på at spelet er stort! He he Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hvis dette følger kvaliteten til KotOR. Blir jeg meget glad Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Si meg er dette et slags rollespill? med store omeråder osv? eller er jeg helt på jordet som vanlig? Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Av det jeg har sett ser det fett ut, men er ett typisk spill som blir for vanskelig og tidkrevende for meg! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Si meg er dette et slags rollespill? med store omeråder osv? eller er jeg helt på jordet som vanlig? 7883071[/snapback] Eit ganske action og dialog orientert RPG spel ja.Anbefalar deg å sjekke ut videoane på www.masseffect.com Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Meir info om Saren: (link) Saren Arterius is the longest serving turian member of the Spectres - the elite military operatives answering directly to the Citadel Council. For 24 years he has been an agent of the Council's will, a zealous defender of galactic stability in the unsettled border region of the Skyllian Verge. Official records of Spectres are sealed, but it is known that Saren followed turian tradition and entered the military at the age of 15. In 2155 he was promoted to active service after only a year of training, though it is unclear whether his unit was involved in any of the battles against human forces during the First Contact War of 2157. In 2159 he became the youngest turian ever accepted into the Spectres. Intelligent, cunning and capable, Saren quickly developed a reputation for ruthless efficiency. Although there were a number of unsettling rumors about the brutality of his methods, there was no denying his results. In recent years Saren has become an outspoken opponent of human expansion. Like many other non-humans, he believes the Alliance has become overly aggressive in its efforts to establish the people of Earth as a dominant species in Citadel space. As a Spectre it is generally believed he will continue to follow the will of the Council in this matter, but there are some - particularly among the Alliance - who fear Saren may soon decide to take matters into his own hands. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Dette er ett must Noen som vet når det kommer Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) BioWare sjølv seier at dei håpar på Q1 release Og whackedorange, det er berre lov med 5 linjer i signaturen din - sikkert lurt å rette på det før ein moderator gjør det for deg Endret 6. februar 2007 av dark by design Lenke til kommentar
Enduro Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Nye bilder. Wow. Liker ikke rpg selv så dette styrer jeg unna. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Oi oi oi oi så jeg skal bruke penger på dette spillet her Når har det release? anyone? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 When it's done... Men, dei[bioWare] håpar på Q1 release. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå