funkweb Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Trenger hjelp til noe. Hover funker i IE local. Men når jeg laster opp hos phpnet.us, så funker ikke hover i IE ?? men det gjør den i Mozilla. Weird.. hva er feil? Utkast Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Er det hover på bildene du mener, eller på linkene øverst? Linkene øvest funker fint hos meg. Bildene funker ikke, og det vil du ikke få til å funke heller. For å skifte bilde på hover så må bildet ligge i browser cachen. (Sikkert derfor det funker lokalt hos deg fordi du har sett på bildene i browseren en gang tidligere slik at de ligger i cache). Så her blir du nødt for å bruke javascript i stedet. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Det er jo forsåvidt mulig å gjøre med å ha begge bildene som et bakgrundsbilde og gjøre slik: #id{ width:150px; height:150px; background-image:url(foo/bar.png); background-position:top;} #id:hover{ background-postion:bottom;} Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Det er jo forsåvidt mulig å gjøre med å ha begge bildene som et bakgrundsbilde og gjøre slik: #id{ width:150px; height:150px; background-image:url(foo/bar.png); background-position:top;} #id:hover{ background-postion:bottom;} 7879352[/snapback] Beskyttes ikke innlegg i forumet av åndsverksloven? (Jeg bare kødder ) Endret 5. februar 2007 av harald_ Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hehe. Jeg tenkte det var bedre å kopiere, enn å være sånn kjiping som sier; "dette har allerede tatt opp, bruk søk" Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Bildene nede viser kun bilder. Menyen opp skal ha hover.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Som sagt. Hover på menyen øverst funket fint hos meg i ie 6 samt opera 9 Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Jøss, rart.. gjør ikke det hos meg. Bildene nede skal være klikkbar etterhvert, slik at de åpnes i eget vindu med full størrelse.. KANSKJE. lol. Menyen skal vise en annen bilde når man hover disse (Mørkere farge) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Menyen skal vise en annen bilde når man hover disse (Mørkere farge) 7879669[/snapback] Jupp. Det gjør den i begge browserene mine Prøv å tøm cachen i ie, lukk alle ie vinduene og start ie på ny. Kanskje det hjelper? Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Jøss, du hadde helt rett cyclo. Takk for hjelpen iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå