String-Jurgen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 3-4 firkanter, bretter, tørker. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Jeg gjør mitt, og skraper meg deretter ren med et kamskjell jeg har liggende ved vasken. Fungerer meget greit, og så slipper man også å bruke penger på dopapir. Endret 7. februar 2007 av Erlend_G Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) 3 ruter, bretter dem dobbelt og tørker. Hvor finner du dette inntressangt? Endret 7. februar 2007 av Xyprotec Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 En passe lang stripe brettes slik at det er firedobbelt lag der jeg tørker først, og så bretter jeg nedover etter hvert. Jeg følger ikke stripene. Xyprotec: Antall svar forteller vel litt om interessen... Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Heeey? Bruker dere papir? Er det ute av mote og bruke venstrehanda? Endret 8. februar 2007 av narutofan Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Den mest femi varianten - bidè Er det det bideer brukes til? 7887617[/snapback] Heeey. Trodde de var for og vaske ansiktet å håret... Fyfaen... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg tar ca 50 cm med papir. Så river jeg det på langs tre ganger, så jeg får tre like lange strimler. Så spytter jeg litt på fingrene mine og kleber den ene enden sammen. Deretter fletter jeg strimlene sammen, og kleber den andre enden sammen. Så senker jeg flettene forsiktig ned i do, men ikke helt ned til vannet. Så putter jeg den ledige hånden bak rompa og ned i do og huker tak i fletten. Så drar jeg fletten frem og tilbake til jeg er tørr og fin:-) 7879338[/snapback] Bilde? Eller helst en film? Trenger ikke dasspapir, er en spøkelsesbæsjemann jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå