Killerquo Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Brettes to ganger, og deretter en gang for hvert tørk Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ble litt sjokkert over hvor SYKT lange strimler folk tar (per gang?)1 meter liksom 7880107[/snapback] Liker du å ha et tynnest mulig lag mellom fingrene dine og dritten din? Jeg foretrekker å ha en solid "klut" å tørke med, så den drar med seg rubbel og bit uten fare for at jeg får noe på meg. Og ja, jeg overdriver kanskje faren, men hvorfor ikke; dopapir er ikke dyrt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Jeg ringte Bellona, de er på vei til huset ditt med fakler, høygafler og en rødglødende Frederic Hauge. Håper du er flink til å løpe. Endret 5. februar 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg ringte Bellona, de er på vei til huset ditt med fakler, høygafler og en rødglødende Frederic Hauge. Håper du er flink til å løpe. 7880214[/snapback] ROFL my ass off Synes 3 flak er mer enn nok ^^ Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Brettes to ganger, og deretter en gang for hvert tørk 7880172[/snapback] Jeg gjør det samme tror jeg. Tar en passe lengde, halverer så den, og halverer igjen. Tørker, bretter, tørker. Og gjør det samme om igjen, om nødvendig. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg ringte Bellona, de er på vei til huset ditt med fakler, høygafler og en rødglødende Frederic Hauge. Håper du er flink til å løpe. 7880214[/snapback] Dasspapir er jo det vi har minst råmateriale til her i verden Få nå folk til å slutte å sløse med kladdebøker og denslags, som faktisk ikke blir laget av for det meste resirkulert papir. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Brettes to ganger, og deretter en gang for hvert tørk 7880172[/snapback] Jeg gjør det samme tror jeg. Tar en passe lengde, halverer så den, og halverer igjen. Tørker, bretter, tørker. Og gjør det samme om igjen, om nødvendig. 7880292[/snapback] Great minds think alike! Ræva skal tørkes til det ikke er noen ting igjen på dasspapiret. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 lager en ball av det selvsagt. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Nå er jeg så heldig at jeg har en riktig fleksibel rygg, så jeg slipper å bruke dasspapir. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Nå er jeg så heldig at jeg har en riktig fleksibel rygg, så jeg slipper å bruke dasspapir. 7880451[/snapback] Derfor du har så dårlig ånde Lenke til kommentar
E.T Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 1.Tar to flak og legger på ene siden av dolokket, og to flak på andre siden av dolokket (Slik at jeg får et varmt og komfortabelt sete som ingen har pissa på) 2.Tar 2-4 flak og slenger dem nedi skåla for å unngå plask 3.Gjør mitt, gjerne med lesestoff 4.Tar de fire flakene jeg satt på + 1meter ekstra, krøller det til en ball og tørker. Siste ledd gjentas om nødvendig (da med nytt papir) Går noen meter med andre ord Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Dette emnet er så tåpelig at jeg bare må svare. Jeg snurrer toalettpapiret mitt rujndt hånden min så det former seg som en smultring omtrent. Så klemmes det bare sammen og tørkes mot bakenden min. Ikke værre enn det. Bruker sikkert mer dopapir enn jeg egentlig trenger, men det viktigste er at jeg ikke får noe drit på fingrene. Derfor anvendes rikelig med papir. Så en mellomting av å brette og rulle sammen gjør jeg. Snorre Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg ringte Bellona, de er på vei til huset ditt med fakler, høygafler og en rødglødende Frederic Hauge. Håper du er flink til å løpe. 7880214[/snapback] Dasspapir er jo det vi har minst råmateriale til her i verden Få nå folk til å slutte å sløse med kladdebøker og denslags, som faktisk ikke blir laget av for det meste resirkulert papir. 7880321[/snapback] Resirkulert dasspapir anyone? Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg er en god gammeldags cruncher Bruker veldig mye dasspapir også. Når jeg driter tar jeg også å putter noe dasspapir nedi dass før jeg begynner, sånn at det ikke plasker piss/drite vann opp på hele stumpen min. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg bretter de stripplete linjene, noen ganger krøller jeg sammen til en ball. Helt tilfeldig Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg laget en ball av det frem til jeg var 8-9 år gammel og nå bruker jeg nr 1. Bruker som oftest 2-4 ark om gangen, alt etter forholdene Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Tar 2,4 omdreininger av rullen rundt fingrene og kliner til. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Bruk aviser som man gjorde før. Egnet også i dag, bruk tabloidaviser og ukeblader. Selv er jeg en nummer 1 og, i likhet med andre, bruker 2-4 flak som brettes på en mindre avansert måte. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hva i alle dager er vitsen med å brette? Et flak om gangen holder helt fint, hvis ikke skjønner ikke jeg åssen folk veiver rundt nedi der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå