Emomilol Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Jeg regner med at det ikke er laget en slik tråd, ettersom den da ville ha ligget på førstesiden Hvis en mod kunne være så snill å lage en poll, hadde det også vert fint Hvordan bretter du dopapiret? 1. Bretter langs de stiplede linjene. 2. Bretter anderledes. (Forklar) 3. Lager en ball av det. 4. Annet. (forklar) Etter inspirasjon fra JacEr: 5. Bidè 6. Dokost Ja, dere hørte riktig, fortell, fortell! Selv er jeg en nummer 1. Endret 6. februar 2007 av Emomilol Lenke til kommentar
dioX Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg en nok en ener! Det går jo ikke og brette det på moen annen måte! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg er en ener. Beste pollen siden hvitost-gulost pollen! Om det blir poll... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg tar ca 50 cm med papir. Så river jeg det på langs tre ganger, så jeg får tre like lange strimler. Så spytter jeg litt på fingrene mine og kleber den ene enden sammen. Deretter fletter jeg strimlene sammen, og kleber den andre enden sammen. Så senker jeg flettene forsiktig ned i do, men ikke helt ned til vannet. Så putter jeg den ledige hånden bak rompa og ned i do og huker tak i fletten. Så drar jeg fletten frem og tilbake til jeg er tørr og fin:-) Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg tar det stykke papir jeg ønsker. Deretter ruller jeg det rundt den ene hånden og tar papiret av med den andre... da blir resultatet et perfekt brettet dopapir Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg pleier å lage papirhatt av det. Eller nei... Tar et stykke papir på ca en meter, og bretter det fire ganger langs de stiplede linjene. Klar til bruk! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg tar ca. 50 cm., snurrer den rundt håndflaten, drar den av, og så bruker den til formålet Lenke til kommentar
............... Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg tar ca 50 cm med papir. Så river jeg det på langs tre ganger, så jeg får tre like lange strimler. Så spytter jeg litt på fingrene mine og kleber den ene enden sammen. Deretter fletter jeg strimlene sammen, og kleber den andre enden sammen. Så senker jeg flettene forsiktig ned i do, men ikke helt ned til vannet. Så putter jeg den ledige hånden bak rompa og ned i do og huker tak i fletten. Så drar jeg fletten frem og tilbake til jeg er tørr og fin:-) 7879338[/snapback] næmmen, akkurat det jeg gjør jo Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Tar to "flak", og bretter langs den perforerte(?) linjen. Gjør dette som regel to ganger. Så det blir vel egentlig alternativ 1. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Driter alltid perfekte stolper. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Driter alltid perfekte stolper. 7879522[/snapback] Hahahaha Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg river av ett papir som jeg bretter to ganger. Deretter river jeg av det ene hjørnet og åpner opp. Nå har jeg et dasspapir med et sirkelrundt hull i midten som jeg akkurat får plass til fingeren min i. (Den avrivde sirkelen tar jeg godt vare på, den er svært nødvendig.) Deretter putter jeg så fingeren igjennom hullet i dasspapiret og opp bak i baken. Dette resulterer i at fingeren blir full av møkk, men dette fjernes lett ved å klemme dasspapiret rundt fingeren og dra av. Den lille sirkelen jeg rev av til å begynne med (der hvor jeg stakk fingeren igjennom papiret) bruker jeg så til å rense under neglen med. Utrolig hvor lenge en dassrull når man bruker det slik. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 River av papiret, skal være lengre enn armen min. Og kjører det opp i rassen helt til det er tørt og fint. Ball med andre ord. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg tar ca 50 cm med papir. Så river jeg det på langs tre ganger, så jeg får tre like lange strimler. Så spytter jeg litt på fingrene mine og kleber den ene enden sammen. Deretter fletter jeg strimlene sammen, og kleber den andre enden sammen. Så senker jeg flettene forsiktig ned i do, men ikke helt ned til vannet. Så putter jeg den ledige hånden bak rompa og ned i do og huker tak i fletten. Så drar jeg fletten frem og tilbake til jeg er tørr og fin:-)Prøvde det nå nettopp, men det var litt vanskelig. Kan du lære meg? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg bare bretter det etter hvpr god tid jeg har. Bretter pent etter stiplete strekene når jeg har god tid, og det er et pent tykt papir. Krøller alt sammen og bruker MASSE når det er tyn billig do-papir Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Det er vel i grunn bare en måte å brette dasspapiret må, stort sett, men å lage en ball av papiret skjønte jeg ikke. Altså, man knørver sammen papiret til en ball og så tørker man seg? Du må gjerne forklare "3. Lager en ball av det." Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 *dirty stuff* 7879562[/snapback] rofl, seriøst, det var kvalmende Må si at jeg personlig er en ener Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) En stripe bestående av 8 ark 2-lags myk krepp rives av, og halveres 3 ganger. Det vil si at jeg får 8x2lag over hverandre, godt og solid til å tørke baken med. Dette fører da til at jeg selvsagt bretter langs de stiplede linjene. Dersom det er dårlig papir holder jeg meg. Jeg kan holde ut ganske ekstreme smerter bare for å slippe å drite der hvor det er dårlig papir. Jeg skal dog prøve Hannes variant en gang, det hørtes.. tidseffektivt ut. Endret 5. februar 2007 av Zethyr Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ble litt sjokkert over hvor SYKT lange strimler folk tar (per gang?) 1 meter liksom Lenke til kommentar
RIP Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 jeg tar et tørk, og bretter det med den perforerte linjen mot hverandre i en rimelig perfekt brett. Så legger jeg den på langs i ræva også drar jeg den opp og ned. Men jeg takler bare ikke sånn "dove super soft lotion" dass papir, det skal være rimelig hardt og solid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå