Gå til innhold

Hvordan bretter du dopapiret?

Emomilol

Anbefalte innlegg

Jeg regner med at det ikke er laget en slik tråd, ettersom den da ville ha ligget på førstesiden :innocent:

Hvis en mod kunne være så snill å lage en poll, hadde det også vert fint :)

Hvordan bretter du dopapiret?

1. Bretter langs de stiplede linjene.

2. Bretter anderledes. (Forklar)

3. Lager en ball av det.

4. Annet. (forklar)

Etter inspirasjon fra JacEr:

5. Bidè

6. Dokost

Ja, dere hørte riktig, fortell, fortell! :)

Selv er jeg en nummer 1.

Endret av Emomilol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tar ca 50 cm med papir. Så river jeg det på langs tre ganger, så jeg får tre like lange strimler. Så spytter jeg litt på fingrene mine og kleber den ene enden sammen. Deretter fletter jeg strimlene sammen, og kleber den andre enden sammen. Så senker jeg flettene forsiktig ned i do, men ikke helt ned til vannet. Så putter jeg den ledige hånden bak rompa og ned i do og huker tak i fletten. Så drar jeg fletten frem og tilbake til jeg er tørr og fin:-)

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jeg pleier å lage papirhatt av det.

Eller nei... Tar et stykke papir på ca en meter, og bretter det fire ganger langs de stiplede linjene. Klar til bruk!

Lenke til kommentar
Jeg tar ca 50 cm med papir. Så river jeg det på langs tre ganger, så jeg får tre like lange strimler. Så spytter jeg litt på fingrene mine og kleber den ene enden sammen. Deretter fletter jeg strimlene sammen, og kleber den andre enden sammen. Så senker jeg flettene forsiktig ned i do, men ikke helt ned til vannet. Så putter jeg den ledige hånden bak rompa og ned i do og huker tak i fletten. Så drar jeg fletten frem og tilbake til jeg er tørr og fin:-)

7879338[/snapback]

næmmen, akkurat det jeg gjør jo :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg river av ett papir som jeg bretter to ganger. Deretter river jeg av det ene hjørnet og åpner opp. Nå har jeg et dasspapir med et sirkelrundt hull i midten som jeg akkurat får plass til fingeren min i. (Den avrivde sirkelen tar jeg godt vare på, den er svært nødvendig.)

Deretter putter jeg så fingeren igjennom hullet i dasspapiret og opp bak i baken. Dette resulterer i at fingeren blir full av møkk, men dette fjernes lett ved å klemme dasspapiret rundt fingeren og dra av.

Den lille sirkelen jeg rev av til å begynne med (der hvor jeg stakk fingeren igjennom papiret) bruker jeg så til å rense under neglen med.

Utrolig hvor lenge en dassrull når man bruker det slik.

Lenke til kommentar
Prøvde det nå nettopp, men det var litt vanskelig. Kan du lære meg?
Lenke til kommentar

Det er vel i grunn bare en måte å brette dasspapiret må, stort sett, men å lage en ball av papiret skjønte jeg ikke. Altså, man knørver sammen papiret til en ball og så tørker man seg? Du må gjerne forklare "3. Lager en ball av det."

Lenke til kommentar

En stripe bestående av 8 ark 2-lags myk krepp rives av, og halveres 3 ganger. Det vil si at jeg får 8x2lag over hverandre, godt og solid til å tørke baken med. Dette fører da til at jeg selvsagt bretter langs de stiplede linjene.

Dersom det er dårlig papir holder jeg meg. Jeg kan holde ut ganske ekstreme smerter bare for å slippe å drite der hvor det er dårlig papir.

Jeg skal dog prøve Hannes variant en gang, det hørtes.. tidseffektivt ut.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

jeg tar et tørk, og bretter det med den perforerte linjen mot hverandre i en rimelig perfekt brett. Så legger jeg den på langs i ræva også drar jeg den opp og ned.

Men jeg takler bare ikke sånn "dove super soft lotion" dass papir, det skal være rimelig hardt og solid :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...