Emomilol Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Yess! Da er de bestillt fra internetten, og kommer hjem i posten Koss Porta Pro SanDisk 8GB m/radio og videoavspiller Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 En deilig kombinasjon det der. Jeg har ikke radio, men hva skal man med det når man har 8GB musikk? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Gratulerer. Spilleren er super, med et godt headset. (Desverre har jeg _hørt_ at Porta Pro gir lav lyd med denne spilleren) Endret 6. februar 2007 av Knut_ Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Radio er alltid gøy vet du. F.eks. nyheter Knut, jeg håper du tar feil Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Lyden er høy nok den. Med ny firmware kan du velge enda høyere lyd, men jeg synes den spiller høyt nok på normal. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Puh, ble nesten litt svett der gitt :!: Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg vet ikke, men en jeg kjenner sa at den var lav. Ikke lav lyd, men maxvolum var lavt. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg vet ikke, men en jeg kjenner sa at den var lav. Ikke lav lyd, men maxvolum var lavt. 7886312[/snapback] Maksvolumet er nok lavere enn f.eks iPod (hvis han sammenliknet med det), men volumet på iPod (tror det var Nano jeg har hørt på) er for høyt for våre stakkars små ører. Dermed er volumet på Sansa'en kjempefint, siden det er høyt nok og ikke farlig høyt. Det er også høyt nok til å fly.Dessuten blir volumet på høyde med iPod hvis du oppdaterer firmware og skrur volumet fra Normal til Høy. Da blir det farlig høyt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg syns maxvolumet er høyt på Sansa'n, men jeg har ikke Porta Pro. En jeg kjenner syns at maxvolumet var for lavt med Porta Pro. Jeg vet ikke hva han har sammenlignet med, eller om han i det hele tatt sammenlignet med noe. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er det ikke bare USAverjsonene det er radio på da? Eller er det på 8GB versjonen? Har 6GB selv, og er veldig fornøyd, digg spiller. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Jada, det er radio på 8GBern. Bare se på linken i første post Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg må spørre, hvorfor Sandisk i stedet for iPod? Jeg prøvde en Sandisk en gang, og husker jeg ikke feil syntes jeg den var litt treig. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 SanDisk har radio. Og så liker jeg ikke iPod Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er det ikke bare USAverjsonene det er radio på da? Eller er det på 8GB versjonen? Har 6GB selv, og er veldig fornøyd, digg spiller. 7891274[/snapback] Radio-versjonene er kommet til Europa, òg. Spilleren er super, syns jeg. Eneste er at oppstarten blir tregere og tregere for hver gang jeg skrur den på. Tar nesten 15 sekunder (ja jeg tok tida) fra man trykker på På-knappen til man er i menyen. Og det er kun med 4 GB på spilleren, fyller man den med 8 GB tar det sikkert enda lengre tid. Dette er det eneste irritasjonsmomentet. Spilleren er veldig god. Personlig syns jeg det er bedre med et faktisk hjul man snurrer på enn med sånn iPod har. Det som testen til HW sier om at knappene rundt hjulet er vanskelige å trykke på er en tillvenningssak. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Jeg må spørre, hvorfor Sandisk i stedet for iPod? 7891821[/snapback] - Pris- Video - Større skjerm - Batteritid - Filoverføringen - Mulighet for ekstra minnekort - Solid (- Radio) - Bedre rullehjul Som sagt tidligere så er det eneste irritasjonsmomentet lang oppstartstid. Min (4 GB) er stappet til randen og bruker nøyaktig 15 sekunder på å slå seg på. Etter det er den rask som lynet. Endret 7. februar 2007 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg vet ikke, men en jeg kjenner sa at den var lav. Ikke lav lyd, men maxvolum var lavt. 7886312[/snapback] Meg du snakker om her eller? Jeg har en samme spillleren bare uten radio og har bare 6 gb. Jeg har portapro og syns lyden er dårlig, volumet er alt for lavt. PortaPro har god bass, men altfor mye lydlekkasje. Kan jo sitte på siden og høre like godt. Jeg vil ha plugger, sånn som Knut.. Hadde det på mobilen før og det slår alt! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Var deg jeg snakket om ja, Kezoom. Et annet irritasjonsmoment er at det tar ganske veldig lang tid når man har overført noe og den skal "Opdater databasen" (med leifen). Selv om man bare overfører èn sang tar det laaaang tid. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Går ikke treigt hos meg hvertfall.. drit enkelt.. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg vet ikke, men en jeg kjenner sa at den var lav. Ikke lav lyd, men maxvolum var lavt. 7886312[/snapback] Maksvolumet er nok lavere enn f.eks iPod (hvis han sammenliknet med det), men volumet på iPod (tror det var Nano jeg har hørt på) er for høyt for våre stakkars små ører. Dermed er volumet på Sansa'en kjempefint, siden det er høyt nok og ikke farlig høyt. Det er også høyt nok til å fly.Dessuten blir volumet på høyde med iPod hvis du oppdaterer firmware og skrur volumet fra Normal til Høy. Da blir det farlig høyt. 7891184[/snapback] Hvordan oppdaterer jeg firmwaren? Fikk den i dag og er storfornøyd Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 http://www.sandisk.com/Retail/Default.aspx?CatID=1376 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå