Gå til innhold

SanDisk & Koss Porta Pro

Emomilol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke, men en jeg kjenner sa at den var lav. Ikke lav lyd, men maxvolum var lavt.

7886312[/snapback]

Maksvolumet er nok lavere enn f.eks iPod (hvis han sammenliknet med det), men volumet på iPod (tror det var Nano jeg har hørt på) er for høyt for våre stakkars små ører. Dermed er volumet på Sansa'en kjempefint, siden det er høyt nok og ikke farlig høyt. Det er også høyt nok til å fly.

Dessuten blir volumet på høyde med iPod hvis du oppdaterer firmware og skrur volumet fra Normal til Høy. Da blir det farlig høyt.

Lenke til kommentar
Er det ikke bare USAverjsonene det er radio på da? Eller er det på 8GB versjonen? :hmm: Har 6GB selv, og er veldig fornøyd, digg spiller. :love:

7891274[/snapback]

Radio-versjonene er kommet til Europa, òg.

Spilleren er super, syns jeg. Eneste er at oppstarten blir tregere og tregere for hver gang jeg skrur den på. Tar nesten 15 sekunder (ja jeg tok tida) fra man trykker på På-knappen til man er i menyen. Og det er kun med 4 GB på spilleren, fyller man den med 8 GB tar det sikkert enda lengre tid. Dette er det eneste irritasjonsmomentet. Spilleren er veldig god. Personlig syns jeg det er bedre med et faktisk hjul man snurrer på enn med sånn iPod har. Det som testen til HW sier om at knappene rundt hjulet er vanskelige å trykke på er en tillvenningssak.

Lenke til kommentar
Jeg må spørre, hvorfor Sandisk i stedet for iPod? :p 

7891821[/snapback]

- Pris

- Video

- Større skjerm

- Batteritid

- Filoverføringen

- Mulighet for ekstra minnekort

- Solid

(- Radio)

- Bedre rullehjul

Som sagt tidligere så er det eneste irritasjonsmomentet lang oppstartstid. Min (4 GB) er stappet til randen og bruker nøyaktig 15 sekunder på å slå seg på. Etter det er den rask som lynet.

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke, men en jeg kjenner sa at den var lav. Ikke lav lyd, men maxvolum var lavt.

7886312[/snapback]

Meg du snakker om her eller?

Jeg har en samme spillleren bare uten radio og har bare 6 gb. Jeg har portapro og syns lyden er dårlig, volumet er alt for lavt. PortaPro har god bass, men altfor mye lydlekkasje. Kan jo sitte på siden og høre like godt. Jeg vil ha plugger, sånn som Knut.. Hadde det på mobilen før og det slår alt!

Lenke til kommentar

7886312[/snapback]

Maksvolumet er nok lavere enn f.eks iPod (hvis han sammenliknet med det), men volumet på iPod (tror det var Nano jeg har hørt på) er for høyt for våre stakkars små ører. Dermed er volumet på Sansa'en kjempefint, siden det er høyt nok og ikke farlig høyt. Det er også høyt nok til å fly.

Dessuten blir volumet på høyde med iPod hvis du oppdaterer firmware og skrur volumet fra Normal til Høy. Da blir det farlig høyt.

7891184[/snapback]

Hvordan oppdaterer jeg firmwaren? Fikk den i dag og er storfornøyd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...