runelution Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 har en pioneer DEH-P77MP spiller som jeg ønsker å koble til et 12V, 10Ah fritidsbatteri. jeg har koblet til begge fasene uten at noe skjer (spilleren går ikke på). hva er det jeg ikke gjør/har gjort , som jeg burde? Lenke til kommentar
gxi Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Du må koble den røde ledningen til pluss sammen med den gule. (det heter ikke faser i likespenning da..) Lenke til kommentar
runelution Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 får den fortsatt ikke på. skal det ikke koblest til noe på minus polen på batteriet og? Lenke til kommentar
gxi Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Svart ledning (NB: Kan være flere) skal kobles til minusen. Kan vel også bare legge en ledning fra chassiset til minuspolen, men om resultatet blir like bra er en annen sak. Lenke til kommentar
Morel Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 får den fortsatt ikke på.skal det ikke koblest til noe på minus polen på batteriet og? 7879191[/snapback] Er det strøm på batteriet? Husk at det bør være en viss spenning for at enkelte elektronikk-produkter skal slå seg "PÅ" så du bør ha over 10V for å finne ut om dette skal fungere. Lykke til! Mvh Pål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå