HansPetterK Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Var på sesjon i dag og satt fast på den oppgaven med arbeiderne, noen som husker hvordan den skulle løses? Endret 9. februar 2007 av HansPetterK Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hva om du forteller oss hva oppgaven gikk ut på? Jeg fikk så og si alt rett, så jeg burde vel muligens kunne svaret, men ikke faen om jeg husker hvilken oppgave det var. Lenke til kommentar
ignorant Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Var det ikke noe om et arbeidslag som gjorde et visst arbeid. Og spørsmålet dreide seg om hvor mange arbeidere man måtte ansette for at noe mer arbeid skulle kunne bli utført? Eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ah. Den om noen som malte X antall hus i måneden med Y arbeidere etc? Husker oppgaven såvidt, men ikke svaret. Over et år siden jeg var på sesjon. Lenke til kommentar
ignorant Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ah. Den om noen som malte X antall hus i måneden med Y arbeidere etc? Husker oppgaven såvidt, men ikke svaret. Over et år siden jeg var på sesjon. 7879681[/snapback] Ja, det var noe i den duren. Forresten, er det noen som husker hvordan den oppgaven med teppene på slutten lød? Lenke til kommentar
HansPetterK Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Noen som husker hvor mye golvbelegget kostet? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 noen som husker hvor mye klokka var? Nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå