Gå til innhold

Feil oppstart under innlogging!


Anbefalte innlegg

Har nå drevet å lastet ned noen programmer(lovlig) som skulle forandre skrivebordet mitt. Det gjorde den, men det gikk så sakte så jeg byttet tilbake. Men alt sammen ble ikke som normalen. Der hvor man skriver inn Passord for å logge inn hadde blitt den gamle versjonen. vet noen hvordan jeg får byttet til den blå bakgrunnen?

 

Kanskje litt dårlig formulert, men er ikke sikker på hvordan jeg skal si dette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mulig jeg misforsto problemet her, men hvis du vil ha tilbake velkomstskjermen der du klikker på navnet ditt og evt skriver inn passord for å logge inn i windows, så går du til kontrollpanel -> brukere -> endre måten brukere logger av og på - og huk av ved "bruk velkomstskjerm" eller det som ligner mest.

Lenke til kommentar
Da er jeg ikke sikker på hva du bør gjøre...

 

Forklarer du en gang til hva du prøver å få til, så kanskje jeg skjønner mer?

 

Hvor er du når du prøver å fjerne passordet? Hvorfor vil du fjerne passordet? osv...

7880047[/snapback]

Jeg skulle bare sjekke om det hjalp å fjerne passordet, men det var til ingen nytte!

 

Jeg vil ha den "moderne" oppstarten og ikke den "klassiske". Jeg gjør det du sier, men den vil ikke forandre seg. Etter at jeg lastet ned StarDock så ble alt sånn rart(tror jeg). Er kanskje løsningen å kjøre virus skann? har nå gått tom for ideèr. Vil så gjerne ha tilbake den "moderne"!

Endret av LadyKatie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...