t3p0s3 Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Den 1612 går min kontrakt ut hos telenor og jeg skal i den anledning skifte leverandør (går litt mer en 1gmnd her). Jeg skal skifte til Bluecom, og det jeg lurte på var: Kan jeg bestille overgangen nå (14 dager før kontrakten går ut) eller må jeg vente med å bestille til etter at den har gått ut? Det tar vel ca 3 uker før jeg får nett fra bluecom, og jeg vil helst ikke gå uten nett i 3 uker... Lenke til kommentar
drumBoy Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Kan ikke tenke meg at det skal bli noe problem å bestille fra Bluecom. Du betaler jo ingenting før den dagen du får internett. Men jeg ville nok sendt bluecom en mail allikevel... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Er i akkurat samme situasjon som deg, så jeg sendte en mail til Bluecom. For det første tar de seg av alt angående abbonement GRATIS om du fra før er Telenor Plus kunde (og bestiller 720/128 eller høyere hastighet). Jeg spurte også om det ville bli en mellom-periode der jeg ville være uten nett. Svaret der va at det bare vil ta noen minutter/sekunder å gjøre ting om for dem så det skulle ikke være noe problem. Kommer nok til å "melde overgang" selv øyeblikk. PS. De har desverre ikke noe studentilbud på nåværende tidspunkt :sad: PPS. Glemte å nevne at de bruker samme utstyr som Telenor så man slipper det maset igjen. [ Denne Melding var redigert av: smetho på 2002-12-02 20:36 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå