Suplex Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Vi er en gjeng på fire gutter (18år) som skal til Bulgaria, Sunny Beach den 26. Juli. Vi er ute etter fest, sol og treffe nye folk! Hvis det er flere som skal i samme tidsrom som oss så rop ut! Hadde vært kjekt å treffe noen nye folk, eller ta imot tips eller anbefalninger fra folk som har vært der før! Snakkes i Bulgarien Lenke til kommentar
olness Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 bulgarien;D *glede seg* Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg var en tur i golden sands i fjor sommer, SYK SYK SYK SYK tur! Gled dere Lenke til kommentar
Suplex Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg var en tur i golden sands i fjor sommer, SYK SYK SYK SYK tur!Gled dere 7879152[/snapback] Det gjør vi nok Noe spessielt som var ekstra bra? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Bulgaria er eid, god tur Lenke til kommentar
Brainstorm Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg og noen venner skal i juni, blir artig. Synd at det ikke er samme tidsrommet. Lenke til kommentar
betty Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 jeg og to venninner drar i morgen jiha! hotel atol i think. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg reiser den 2.august, skal bo på Hotell Opal. Blir dritbra! Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Opal? Om det er et billig hotel for ungdommer? Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Tror det er mer et familiehotell. Men nå vil visst alle de vi reiser med avbestille, eller endre reisemål så. Hvis vi får byttet blir det isåfall Golden Sands istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå