Gå til innhold

HVa skjer med HW.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

jeg gikk inn på hw.no i dag og så at siden ser helt annerledes ut ?!?

opplever hw.no og diskusjon.no tekniske problemer(alle andre sider funker) eller er det bare pcen min som er allergisk?

Harald

7878596[/snapback]

Sikkert et halvgodt forsøk på å endre noe, siden den allerde så annerledes ut før den ble borte. Får ikke opp noe på kilde på hovedsiden.

Håper sidene snart er oppe igjen. Skulle bare sjekke et par ting. :) Helgetilbud fra diverse butikker o.l. Det er bra at i allefall forumet er oppe og går.

7911151[/snapback]

De tar du på feeds i opera :)

Lenke til kommentar

Vi hadde et lite teknisk problem nå i morgentimene som nettop ble fikset.

Beklager dette.

Og nei, vi har ikke gjort noen endring på forsiden av hw.no i det siste, heller ingen "mislykkede" utrullinger av noe nytt.

Og ja, forumet har slitt litt i det siste, men det som forårsaket problemet (mener vi) er løst nå. Dessuten vil forumet i løpet av relativt kort tid få mer tøff maskinvare kastet på seg, noe som bør gjøre det enda litt mer stabilt raskt.

Lenke til kommentar
De morgentimene var lange.

Når jeg kom hjem inatt engang, rundt 5 tenker jeg?

Da var det også hvitt og hvitt, noe som sikkert egentlig var greit siden jeg gikk å la meg med engang :p

7911474[/snapback]

Ja, det var de nok. Akkurat det som skjedde nå har vi ingen rutine som automatisk varsler om, da kan responsetiden bli litt drøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...