Nauz Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Hei På lørdag bestilte jeg meg et skjermkort på komplett.no. Jeg la det i handlevognen, gikk til kassen og da jeg var kommet til det siste "punktet" trykket jeg på fullfør, men det kom ikke opp noen meldig som sa" takk for din bestilling" eller noe sånt. Jeg har ikke fått noen ordrebekreftelse, og det har heller ikke kommet opp noen ordre under Konto- mine ordre. Skjermkortet var på lager da jeg bestilte. Det jeg lurer på er om jeg skal bestille på nytt? men er litt redd for å få 2stk skjermkort... Hva syntes dere jeg skal gjøre? får man ikke en ordrebekreftelse uansett? ps: det er litt uaktuelt å vente å se om jeg får noe, siden jeg kjøper for en venn! Mvh Mr. Nauz Endret 5. februar 2007 av mr.nauz Lenke til kommentar
Changis Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 sjekk ordre sidene dine, ligger den ikke der, lag en ny bestilling, men legg gjerne til en kommentar (eller send en mail) paa at du har bestilt et uten aa faa bekreftelse Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Den er ikke på siden min, så lager en ny en! venter til i morra riktignok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå