twarr Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Heisann! No når det er jul snart rett rundt hjørnet, så tenkte jeg at jeg skulle ønske meg vannkjøling til jul! Så da har jeg en del spørsmål til dere... Jeg har en Amd Athlon XP 2000+ den skal jeg vannkjøle (øff cørse) men når jeg neste år skal oppgradere til Hammer, er det vel bare å bytte ut den blokka..? Jeg skal også vannkjøle mitt kommende radeon 9700 pro.. i tilegg skal jeg vannkjøle chipsettet, og senere harddiskene.. så da er spørsmålet mitt: Hva trenger jeg??!!??? :smile: Jeg vet jeg trenger vanntank, slanger, blokker og radiator.. kan dere hjelpe meg..? Helst ikke alt for dyrt... men ikke spar på noe :smile: hehe.. På forhånd tusen takk for svar! mvh Twarr Lenke til kommentar
Laka Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Skjekk denne tråden http://forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=71045&forum=103&start=0 Lenke til kommentar
Sfinx Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Vent med å kjøpe Radeon 9700 Pro.. ettersom du skal hammer cpu,så kast med et GeForce FX kort i samme slengen.. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 08:50, skrev Sfinx:Vent med å kjøpe Radeon 9700 Pro.. ettersom du skal hammer cpu,så kast med et GeForce FX kort i samme slengen.. Ja, jeg tror jeg gjør det :smile: Så venter jeg med vannkjøling til jeg får amd hammer, geforce FX og ddr II... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå