shonaz Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Heisann, da er tiden kommet hvor jeg har bestemt meg for å kjøpe bærbar datamaskin. smile.gif Maskinen vil mest bli brukt til Musikk\surfing\chatting og se på film. Men kan godt hende jeg spiller COD2 og cs innimellom. Om grafikken ikke er den beste er ikke så farlig. Er mere laggen jeg ikke liker.. For å være ærlig er jeg blank på hva jeg skal kjøpe, men har funnet fram til denne som jeg likte: Acer Aspire 5101 med Vista eller HP Pavilion dv6119 or: Packard Bell EasyNote ENMX51202 eller siste ACER Aspire 5102WLMi /AMD Turion X2 er åpen for ander muligheter også. Vil helst ha Dual Core Cpu, men er ikke noe vits vis den ikke er bedre en en vanlig.. Vil også ha best mulig skjermkort Ting som helst bør være på maskin er: -Windows OS -helst 80- 120 gb, -et "ok" skjermkort. Tenker på kort i klassen Radeon X1100 (Tar gjerne bedre vis mulig) -Minst 1gb ram Er også et + om det er webcam innebygd på maskin, men ikke noe must. Jeg er da ute etter den beste maskin jeg kan få tak for den prisen. Om jeg kjøper over disk eller nettbutikk er det samme for meg, så lenge butikken er trygg og handle i. (tenker da på handel over nett, vil helst ha varen før jeg betaler) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå