tness Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Hei, jeg har et ASUS A7V-133 Raid, og akkurat nå kjøer jeg en overklokka duron. Har bestillt en XP2000, vil denne fungere på mitt hovedkort? Jeg vet at dette tema har vært oppe før, men det var litt motstrebende opplysninger som kom frem. Har kjørt en XP1600 helt fint på det før. Ifølge SiSoft så støtter den opptil 1.8Ghz. Så spm. er har jeg bestillt noe som ikke vil fungere? Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 yepp yepp.... støtter helt opp til xp2000+ etter hva jeg ser, hvertfall å merke med ny bios. [ Denne Melding var redigert av: johskar på 2002-12-02 22:29 ] Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Du må sjekke hvilken revisjon hovedkortet ditt er, og kanskje oppdatere BIOS. Sjekk ASUS sin info her: http://www.asus.com.tw/inside/Techref/athlonxp.htm Linken over gjelder XP opptil 2200+ Men har du brukt en XP 1600 tidligere så regner jeg med det skal gå bra... [ Denne Melding var redigert av: Pluto på 2002-12-02 22:30 ] Lenke til kommentar
JonV Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Har det hovedkortet selv. men kun med en XP1900+ funker knirkefritt. er ikke sikker på om det går høyere men det skiller vel ikke noe mer en 60Mhz eller noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå