tidus2k4 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Det vil si.. hvis du bor i Asia. Microsoft Asks Asia: What's Wrong with U? MS has launched a rather strange new website aimed at Asia asking "what's wrong with you?" They question how Asian gamers could refuse an Xbox 360 with its all great titles and even offer them some nice wallpapers to download . Check out the website at whatswrongwithu.com. Quotet fra maxconsole. Denne er vel en fin å legge til på arrogant listen, men morsom var den da =) Etter min mening trenger det ikke være noe galt med de som ikke kjøper en 360, men men.. tydeligvis er ikke alle er enige i det. Endret 5. februar 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Det der må være det mest patetiske og falske forsøk på å sverte noen jeg har sett denne uka Men men, snart kommer vel en Ms fanboy med noe dummere om sony, så er vi igang igjen. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Synes den var litt morsom jeg.. siden er jo oppe, så sånn er det.. men jeg forstår ikke helt tankegangen bak den. Den er jo ikke falsk såvidt jeg skjønner.. men et pr stunt. Endret 5. februar 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 begynner å merke at den konsollkrigfrie uken snart er over. Lenke til kommentar
L.Arve Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Er hvertfall et marketing firma som står bak siden. Registrant:e-Crusade Marketing Co. Ltd. Room 1902-04, 19/F Chinachem Exchange Square I, 1 Hoi Wan Street, Quarry Bay Hong Kong HK Domain Name: WHATSWRONGWITHU.COM Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 her står jeg på asiaternes side Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) så kommer Sony med www.isitsomethingwrongwithme.com og så kommer MS med www.yesthereissomethingwrongwithyou.com Hvor latterlig og patetisk kan du bli på en og samme gang. Well done MS. Endret 5. februar 2007 av Bear^ Lenke til kommentar
Imidura Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Det er en spørreundersøkelse. De spør hva som er galt med deg i URL og intro til sia, men vil egentlig vite hva asiatere savner på xbox. Er ihvertfall sånn jeg ser det. fanboy: hvilken side står asiaterne på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Det vil si.. hvis du bor i Asia. Microsoft Asks Asia: What's Wrong with U? MS has launched a rather strange new website aimed at Asia asking "what's wrong with you?" They question how Asian gamers could refuse an Xbox 360 with its all great titles and even offer them some nice wallpapers to download . Check out the website at whatswrongwithu.com. Quotet fra maxconsole. Denne er vel en fin å legge til på arrogant listen, men morsom var den da =) Etter min mening trenger det ikke være noe galt med de som ikke kjøper en 360, men men.. tydeligvis er ikke alle er enige i det. 7878299[/snapback] dette er nok gjort helt med vanilje, de veit hva som skjer når de gjør dette. en smule ironi... det er lov og ta fram morrofoten av og til Endret 5. februar 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Er enig med deg Imidura.. Er vel mer et rop om hjelp dette er nok gjort helt med vanilje, de veit hva som skjer når de gjør dette. en smule ironi... det er lov og ta fram morrofoten av og til Gå inn på singapore siden.. den er på engelsk.. så ser du hva de egentlig vil.. de lurer bare på hva folk egentlig vil ha Endret 5. februar 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Genialt, gikk inn på Singapore-siden, der alt var på engelsk og lastet ned emoticons, wallpapers og ikoner. Får se om de er kule nå. Synes igrunn det var en flott og morsom måte å finne ut hva asiaterne mener 360 mangler. Endret 5. februar 2007 av CheX Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Fint forsøk på å prøve og finne ut hva asiaterne vil ha. Tror ikke det er noe annet. Hvertfall ikke arroganse, eller et forsøk på å sverte noen... Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 asiaterne står på sony og nintendo sin side(for det meste det er jo noen som har kjøpt xbox 360 der) Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Eh, uten noen videre kunnskap innen emnet spør jeg: hvordan kan vi garantere at dette faktisk er Microsoft sin side? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Eh, uten noen videre kunnskap innen emnet spør jeg: hvordan kan vi garantere at dette faktisk er Microsoft sin side? 7879207[/snapback] ja, helt sikkert Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Eh, uten noen videre kunnskap innen emnet spør jeg: hvordan kan vi garantere at dette faktisk er Microsoft sin side? 7879207[/snapback] ja, helt sikkert 7879316[/snapback] «Ja» er ikke et godt svar på «hvordan?» Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Må innrømme at jeg og er fortumlet på akkurat det, spesielt siden det mangler copywright informasjon og slikt som alle offisielle sidene har såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hva som er galt med meg? ............................. Godt spørsmål, det har jeg ofte lurt på selv. Lenke til kommentar
cfs Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Man skal vel være ganske hårsår for å finne denne siden fornærmende eller feil. Synes den var en morsom vri på en undersøkelse. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 cfs, velkommen til konsoll delen av forumet. Her er ikke ting morsom, artig, nyskapende, innovativt eller på noen måte eller nivå bra om det ikke kommer fra selskapet som har laget den boksen du liker best. Må si siden var...rar, men om man ser forran URL så er det jo en undersøkelse om hva folk mener er galt med xbox 360 (altså, hvorfor hva de føler den mangler for at de ville hatt lyst å kjøpe den) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå