pcpcpc Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hey! Jeg lurer på om Intel's GMA 950-grafikk holder til enkel spilling? (Half-Life 2 etc.) Jeg vet at det holder i massevis til det nye Aero-grensesnittet i Vista for det har jeg testet... Noen som vet noe? Er det omtrent på høyde med ATI X1300?? Takk på forhånd for svar! Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hey!Jeg lurer på om Intel's GMA 950-grafikk holder til enkel spilling? (Half-Life 2 etc.) Jeg vet at det holder i massevis til det nye Aero-grensesnittet i Vista for det har jeg testet... Noen som vet noe? Er det omtrent på høyde med ATI X1300?? Takk på forhånd for svar! 7878283[/snapback] du kan kanskje spille med lave instillinger, men det er neppe på høyde med X1300 tror jeg Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Du trenger kanskje ikke lage to identiske tråder? GMA950 er det absolutt dårligste av skjermkort du får til nye pcer idag og er beregnet for kontorbruk\god batterilevetid\lav støy, kategorier hvor det fungerer utmerket. Ikke nok med at det er tregt i spill, blir ofte grafikk-bug fordi intel ikke akkurat oppdaterer driverne og tilpasser dem til spill så styr unna det om du skal spille noe særlig. Lenke til kommentar
magnum65 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 GMA 950 ligger en god del bak X1300. Det holder til spill som Tiger Woods 2006 og Sims 2 og den type enklere spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå