spelly Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Ja tittelen sier en del. Jeg vet at det går an og overklokke gpu, cpu og rammen i en pc, men går det an og klokke noe annet (sett opp en liste -+guide hvis du finner)? Dette høres sikkert dumt ut for noen, men går det an og klokke en hdd ? Endret 5. februar 2007 av spelly Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Tror nok ikke det, nei. Er vel ikke slik at man får mer lagringsplass, raskere overføringshastighet, eller noe slikt. Men, jeg skal ikke si meg sikker. Lenke til kommentar
JeyKey Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Du kan ikke overklokke harddisker Lenke til kommentar
spelly Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 kan du bare overklokke gpu, cpu og rammen i en pc da ? trodde du kunne overklokke så og si alt jeg Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 du trådstarter hvordan tenkte du egentlig? Mer lagringsplass? Raskere plater? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Tror nok du kun kan overklokke skjermkortet, prosessoren, og minnet, gitt. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Koble driten rett i stikkontakten, da får du sikkert mer enn 7200rpms;) Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 kan du bare overklokke gpu, cpu og rammen i en pc da ? trodde du kunne overklokke så og si alt jeg 7878315[/snapback] det går sikkert med litt lod og noe dyrere mottorer i harddisken... men overklokking er øking av frekvens og strømstyrke.. Lenke til kommentar
spelly Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 du trådstarter hvordan tenkte du egentlig?Mer lagringsplass? Raskere plater? 7878319[/snapback] tenkte raskere plater / høyere hastighet . Lenke til kommentar
abbor Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 vel, man kan jo overklokke et hovedkort også. Viftene går som det griner på 18V, så de kan klokkes. Går sikkert an å tyne mer lys fra en led med en liten voltmod.... Alt er mulig, bare ikke alt som er like lurt. Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Eneste måten og "overklokke" en hdd på er å koble 2 eller fler sammen i et raid 0 system,striping av dataene gjør overføringen dvs. lesing lagring litt raskere. Ikke prøv å gjør noe annet med hardiskene dine,det vil anntaglig medføre krasj og det det medfører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå