Jdronnen Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Pc en min lagger, midt i feks et spill: CS, eller need4speed hot pursuit 2.... går allt fint, men PLUTSELIG begynner det å gå sinnsvakt hakkete... bare i et par sekunder, så er alt normalt igjen. Det burde jo gå glatt, i forhold til PC osv som jeg har : 1,4ghz Radoen 512 DDR cas 2 osv osv Så jeg skjønner ikke ?? Kan noen komme med forslag til hva jeg har glømt å gjort eller innstallert ?? har installert: -ati drivere (nyeste) -VIA chipset drivere (nyeste) -direct X (den som er i XP) noe mer jeg trenger ? plz help ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Prøv å avslutte alle "unødvendige" programmer som kjører i system-tray; Kaaza og slikt. Ellers kan du scanna PCen din for spy-programmer og fjerne dem, som Gator og slikt f**nskap som opptar ressurser. Har ikke andre gode tips, PCen din skal være kraftig nok til å kjøre Cs m.m. fett... //sindre Lenke til kommentar
normal Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 AD AWARE, fjerner spyware http://www.pcworld.com/downloads/file_desc...fid,7423,00.asp Norton Antivirus 2003 gjorde det samme for meg som den laggingen som du beskriver, avinstaller HELT (ikke bare deaktiver) og ta inn 2002 Lenke til kommentar
normal Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 AD AWARE, fjerner spyware http://www.pcworld.com/downloads/file_desc...fid,7423,00.asp Norton Antivirus 2003 gjorde det samme for meg som den laggingen som du beskriver, avinstaller HELT (ikke bare deaktiver) og ta inn 2002 Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Hadde akkurat der samme problemet for inntil et par dager siden... tok og hilste på min gamle venn:FORMAT C:,innstalerte Winxp på nytt igjen,og alt gikk super smooth igjen,kanskje ikke det svaret du håpet på,sier heller ikke at du trenger og formatere,men det virka iallefall for meg :smile: Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Deaktiver strømsparingsalternativene for harddisk i Windows SkjermInstillinger->SkjermBeskytter->Strøm eller.no->Skru av harddisk: står normalt satt til Slå av harddisk: etter 20 min. Spillet hakker når harddisk spinner opp igjen fordi spillet skal lese/skrive til den. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Ting som kan være problemet: -Står nettverksinnstillingene dine på "Automatisk" men på et nettverk uten en DHCP-server? Prøv å sette en fast ip. -Start "Task Manager" og la den stå i bakgrunnen mens du spiller. Hvis minnebruken plutselig peak'er over 100% så kan det være at du burde ha mere ram. -Sjekk "Event Viewer" for å sjekke hva som skjedde akkurat før maskina stod stille. -Sjekk etter at alle disker og CD/DVD/Brenner står på U-DMA overføringsmodus. Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Jaaaaaaaaaaaa !!! ;D ;D ;D ;D ;D :smile: :smile: :smile: :wink: ; :wink: :wink: !!! weeeeee Det funka... Normal .. tusen på tusen på tusen takk ! Det va akkurat det samme som hadde skjedd med meg som hadde skjedd med deg... Antivirus 2003... sugde max ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå