Gå til innhold

Pc`en "lagger" på en måte !! hjelp !

Jdronnen

Anbefalte innlegg

Pc en min lagger, midt i feks et spill: CS, eller need4speed hot pursuit 2.... går allt fint, men PLUTSELIG begynner det å gå sinnsvakt hakkete... bare i et par sekunder, så er alt normalt igjen.

Det burde jo gå glatt, i forhold til PC osv som jeg har :

1,4ghz

Radoen

512 DDR cas 2

osv osv

Så jeg skjønner ikke ??

Kan noen komme med forslag til hva jeg har glømt å gjort eller innstallert ??

har installert:

-ati drivere (nyeste)

-VIA chipset drivere (nyeste)

-direct X (den som er i XP)

noe mer jeg trenger ?

plz help !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

Prøv å avslutte alle "unødvendige" programmer som kjører i system-tray; Kaaza og slikt.

Ellers kan du scanna PCen din for spy-programmer og fjerne dem, som Gator og slikt f**nskap som opptar ressurser.

Har ikke andre gode tips, PCen din skal være kraftig nok til å kjøre Cs m.m. fett...

//sindre

Lenke til kommentar

Hadde akkurat der samme problemet for inntil et par dager siden... tok og hilste på min gamle venn:FORMAT C:,innstalerte Winxp på nytt igjen,og alt gikk super smooth igjen,kanskje ikke det svaret du håpet på,sier heller ikke at du trenger og formatere,men det virka iallefall for meg :smile:

Lenke til kommentar

Ting som kan være problemet:

-Står nettverksinnstillingene dine på "Automatisk" men på et nettverk uten en DHCP-server? Prøv å sette en fast ip.

-Start "Task Manager" og la den stå i bakgrunnen mens du spiller. Hvis minnebruken plutselig peak'er over 100% så kan det være at du burde ha mere ram.

-Sjekk "Event Viewer" for å sjekke hva som skjedde akkurat før maskina stod stille.

-Sjekk etter at alle disker og CD/DVD/Brenner står på U-DMA overføringsmodus.

Lenke til kommentar

Jaaaaaaaaaaaa !!! ;D ;D ;D ;D ;D :smile: :smile: :smile: :wink: ;;) :wink: :wink: !!! weeeeee

Det funka...

Normal .. tusen på tusen på tusen takk !

Det va akkurat det samme som hadde skjedd med meg som hadde skjedd med deg... Antivirus 2003... sugde max !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...