John-Abruzzi Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 bivirkningene på steroider er bitch tits, hva er det bilde? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Når det er for mye testosteron, starter kroppen en motreaksjon som kalles aromatisasjon. Hvis man tilfører kroppen testosteron i for store doser kan ikke kroppen bruke alt. Reseptorstedene for testosteron blir mettet og det som blir til overs "flyter rundt" i kroppen og gjør skade. Ettersom kroppen ikke kan bruke alt testosteronet gjør kroppen testosteron om til østrogen. Østrogenet blir så fanget opp av østrogenreseptorene, som blant annet ligger under/bak brystvortene. Når disse reseptorene blir stimulert vil kroppen begynne å lagre fett , man får da såkalte "bitch-tits". Dette merkes først som smertefulle klumper under brystvortene. Denne prosessen vil ikke forsvinne helt, men kan gå noe tilbake når en slutter med steroider. Det er viktig å merke seg at mer ikke betyr bedre og størrenår man bruker anabole steroider. Reseptorene vil kun binde seg til et gitt antall molekyler. Ekstremt store kurer vil gjøre større skade på lever og nyrer. Hvor lenge steroider kan spores i kroppen varierer fra preparat til preparat. Det kommer også an på dosering, og om man har tatt tabletter eller injeksjoner. Noen preparater kan spores helt opp til 1,5 år. Endret 5. februar 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
kdog Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Håper virkelig du kommer på rett spor etter all den reseachen din, daffylaffy. Du fikk vel oppklart i en annen tråd at det ikke var fakta at "det bare er å slutte så blir alt som det var igjen"... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 bivirkningene på steroider er bitch tits, hva er det bilde? 7877734[/snapback] Bitch tits @ google Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor oh, man! Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Han "feite" i fightclub. der har du skikkelige bitchtits! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Bitch-tits = mannepupper http://uncyclopedia.org/wiki/Bitch_Tits Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Dette merkes først som smertefulle klumper under brystvortene Jeg har ikke noen pupper, men har en 'klump' bak hver brystvorte. Er det noe lignende det er snakk om hos meg da? Har alltid hatt disse greiderne, og nei, har aldri brukt steroider. Nærmeste er nok Møllers tran. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg regnes som spam, og kan straffes deretter. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden.) Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Dette merkes først som smertefulle klumper under brystvortene Jeg har ikke noen pupper, men har en 'klump' bak hver brystvorte. Er det noe lignende det er snakk om hos meg da? Har alltid hatt disse greiderne, og nei, har aldri brukt steroider. Nærmeste er nok Møllers tran. 8079935[/snapback] Jeg har også sånn, men bare bak den høyre. Mamma hadde brystkreft flere ganger, så jeg gikk og fikk det sjekka for sikkerhets skyld. Legen sa at det var ganske vanlig under puberteten, og at det ville forsvinne etter hvert. Det ser litt rart ut, så jeg har vurdert å få den fjerna, men jeg har ikke gjort noe med det foreløpig. Nå er jeg 17 år gammel, så jeg har vel fortsatt muligens litt igjen av puberteten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå