Gå til innhold

Dagbladet: PS3 salget har fått en umiddelbar brems

Straffa

Anbefalte innlegg

Prisen er 5600 på Expert på lansering.. (Kilde fra reklame magasin) Tror ikke det er såå mange som selger den for 6000 etterhvert da egentlig.. Siden Expert pleier å holde prisen sin også etter lansering, så vidt jeg vet.. Elkjøp sin pris kommer vel snart også ut, skal bli spennende hvor langt de presser den ned.. :p

selv har jeg vel ikke råd uansett.. Men, er vel egentlig ikke såå ille som folk skal ha det til, dersom den ligger på 5500->? Tror det er 6000 tallet som skremmer folk.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, nå bestemte jeg plutselig. Akkurat her og nå.

Har lenge vurdert til og fra om det ble en 360 eller en Playstation 3.

Og nå blir det en 360 ... ferdig med det.

Ikke bare overprisen, men også eksklusive titler er grunnen til det.

Enda godt det da, så slipper jeg bruke 1/3 av lønna på konsoll.

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg husker at 360 salget gikk så vanvittig bra heller når den kom. Husker når jeg titta på den og den var ikke mye imponerende da den først kom. Senere har den jo fått vist seg, GeoW.

Selfølgelig er det litt drøyt og betale 6000,- for en konsoll som ikke har noen spesielle spill enda så tror spillutvalget har mye og si her.

Men man får jo faktisk en veldig god multimedia-maskin også. Den har langt mere funksjoner enn hva 360 har (etter det jeg har fått med meg) + blueray+ 3x mer plass.

Lesser man av prisen for disse funksjonene så har man sikkert en billigere konsoll enn hva 360 koster.

Designet er jo også fetere ;) + bråker mindre :p

Uansett så er det synd at de øker prisen men jeg skal uansett vente litt. Spillutvalget må bli bittelitt større :) Her vinner 360 men tror dette vil gjevne seg ut.

2 bra maskiner ihvertfall!

Lenke til kommentar

8111510[/snapback]

Du gjorde det da vel for all del ikke på bakrunn av denne artikkelen her.. :roll:

Her kommer det gode nyheter hver eneste dag om PS3 og nada om 360 og så går du for sistnevnte.. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Kanskje prisen utelukker PS3 totalt, ergo så har x360 ingen konkurrent? ;)

han liker følelsen av billig plast dårlige koblinger på hovedkort tongue.gif

Og du liker å betale dobbelt så mye for å få det samme? Hooray for you.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

8111510[/snapback]

Du gjorde det da vel for all del ikke på bakrunn av denne artikkelen her.. :roll:

Her kommer det gode nyheter hver eneste dag om PS3 og nada om 360 og så går du for sistnevnte.. :dontgetit:

8111575[/snapback]

Hehe, du har ikke forandret deg. Så du kan ikke forstå at folk kan like 360? Jeg har hatt mye morro med den det siste året, men jeg har vel sikkert tatt feil da. 360 har i likhet med PS3 en lang liste med spennende spill på gang, men det evner vel ikke du å se :roll:

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Her kommer det gode nyheter hver eneste dag om PS3 og nada om 360 og så går du for sistnevnte..    :dontgetit:

8111575[/snapback]

Nå er ikke alle nyheter som er positive for deg nødvendigvis noe som alle andre bryr seg om da.. Eneste positive nyheten om PS3 i det siste for min del er at det forhåpentligvis kommer en ny håndkontroller, og det er vel enda bare ett rykte..

Ikke alle som kommer i halleluja-stemningen av HOME...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

den norske befolkningen finner seg i masse rart, så hvorfor ikke dette, norske er en flok med sauer så dette går helt fint... jeg derimot og sikkert mange andre hadde aldri i verden betalt 6000kr for en konsoll, ikke 360, ikke PS3 ikke en konsoll i det hele tatt...

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
den norske befolkningen finner seg i masse rart, så hvorfor ikke dette, norske er en flok med sauer så dette går helt fint... jeg derimot og sikkert mange andre hadde aldri i verden betalt 6000kr for en konsoll, ikke 360, ikke PS3 ikke en konsoll i det hele tatt...

8112014[/snapback]

Tydelig at du er smartere enn den gjennomsnittlige nordmann da, vi er så dumme(sauer er dumme) at vi kjøper ps3.

Lenke til kommentar
han liker følelsen av billig plast  dårlige koblinger på hovedkort :p

8111606[/snapback]

Eller kanskje han liker gode spill! Overlegen online, genial kontroller & ikke ser det nødvendig å kaste bort 3000kr for noe som neppe gjør Talladega Nights til noen bedre film!

Ang billig plast... :sixxaxxis:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

8112014[/snapback]

Tydelig at du er smartere enn den gjennomsnittlige nordmann da, vi er så dumme(sauer er dumme) at vi kjøper ps3.

8112066[/snapback]

det jeg mener med sauer er ikke dummhet, men at man godtar alt og følger flokken.

slik har nordmenn altid vært bare se på politikken, lover og regler. priser på div ting.

Lenke til kommentar
han liker følelsen av billig plast  dårlige koblinger på hovedkort tongue.gif

*

Eller kanskje han liker gode spill! Overlegen online, genial kontroller & ikke ser det nødvendig å kaste bort 3000kr for noe som neppe gjør Talladega Nights til noen bedre film!

Ang billig plast... :sixxaxxis:

Setter en snickers på at du aldri har tatt i en sixxaxxis drunk. Er denne meningen din da reel?

Forøvrig kult at det er liv i den gode gamle dagbladet tråden igjen.. hva skulle vi gjort uten :p

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

med denne prisen på konsoller er man ikke langt unna 10.000kr tilsammen.

kontroller, kabler, noen spill, div andre tilbehør, blir ganske drøy spør du meg..

Lenke til kommentar

Setter en snickers på at du aldri har tatt i en sixxaxxis drunk. Er denne meningen din da reel?

Like reel som at fanboy kan uttale seg om hovedkortet til en 360,

kanskje mer også da gloser som "billig" ofte kommer ut når man leser omtaler av sixxaxxis...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...