JeyKey Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) psu lever i beste velgående, så da er det vel hovedkortet som har streika.. EDIT: jeg bare tenker høyt jeg, har dere noen innvendinger å komme med? mener dere at det sannsynligvis er hovedkortet? Endret 5. februar 2007 av JeyKey Lenke til kommentar
spaakh Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 kan godt være det er hovedkortet, men bruk litt ekstra tid til å sjekke for andre feilfør du bestiller nytt. kan være noe så banalt som at av/på knappen ikke fungerer lenger (ja, det har skjedd med folk). Ville også dobbeltsjekket at det var rett jumper du flyttet på når du resatte bios etc. lykke til. Lenke til kommentar
Maelwedd Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) ...og for all del pass på at du flyttet resett-CMOS-jumperen tilbake på plass etterpå. HK har en tendens til å mislike at du starter opp mens det får beskjed om å resette, her snakker jeg av erfaring edit: Noen HK-manualer (iallefall fra MSI) oppgir feil posisjon på resett-jumperen, så pass på at den står på samme sted som før, og ikke bare på rett sted iflg manualen. Endret 5. februar 2007 av Maelwedd Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 noe merkelig skjedde: jeg demonterte hele pc'en, og prøvde å kjøre den utenfor kabinettet, med kun psu,hk og disk. da starta den fint opp så nå har jeg satt sammen pc'en igjen, og alt fungerer utmerket. Aner fortsatt ikke hva som var feil Lenke til kommentar
spaakh Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 sikkert "feil nick" syndromet Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Du har vært utsatt for TIF :!: For de som lurer på hva tif betyr så betyr det kort og godt TINGS IBOENDE FAENSKAP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå